想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4386


1#
發表於 11-9-29 20:07 |只看該作者
28~29day...今日m小姐無搵我,姐係點?




大宅

積分: 4386


2#
發表於 11-9-29 20:13 |只看該作者

回覆:9/1 Day1

中獎機會大嗎




男爵府

積分: 5940


3#
發表於 11-9-30 08:39 |只看該作者

引用:中獎機會大嗎 +

原帖由 iam.chili 於 11-09-29 發表
中獎機會大嗎
我都係1/9day 1, 今日day 30, 平時28日一cycle

但day 25 check 過無b

呆等中,你驗左未,如今日都唔到,今早再驗




別墅

積分: 637


4#
發表於 11-10-1 08:06 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

等到day 30. 今日應黎 一早起左身 胃頂住但突然下腹好痛 諗住黎M 嫁啦
去到toilet 竟然係肚疴

好啦宜家疴完又好似無痛





別墅

積分: 854


5#
發表於 11-10-1 09:05 |只看該作者

回覆:9/1 Day1

我31/08 Day 1, 今日都未黎M, 今早check紅D,得個控,可圈可點




大宅

積分: 2699


6#
發表於 11-10-1 12:28 |只看該作者
我都是1/9day1,但是29/9用红D check有兩條很深線,但昨天再check,得返很淺線,我懷疑是排卵啊!我cycle是28 days,但幾個冃好亂.腰痛,check綠d無線.


大宅

積分: 1614


7#
發表於 11-10-1 22:56 |只看該作者
我今曰day29,紅d無線。衰咗喇
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


別墅

積分: 637


8#
發表於 11-10-2 00:20 |只看該作者

回覆:9/1 Day1

今日day 31 M 未黎 肚痛 但想嘔




大宅

積分: 4386


9#
發表於 11-10-2 00:33 |只看該作者

引用:今日day+31+M+未黎+肚痛+但想嘔 +

原帖由 Azsxdcfv 於 11-10-02 發表
今日day 31 M 未黎 肚痛 但想嘔
快啲驗!我就.....無左了




別墅

積分: 637


10#
發表於 11-10-2 06:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Azsxdcfv+於+11-10-02+發表今

原帖由 iam.chili 於 11-10-02 發表
快啲驗!我就.....無左了
點會嫁?你點撞?你十有無睇醫生

Day 32 既今日我用clear blue 都話我not pregnant 咁即係 m 又唔到 BB 又無




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo