想生BB

跳至

首頁
12345...47

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


1#
發表於 11-10-2 13:00 |只看該作者
在此繼續傾....
IVY:我等妳GOOD NEWS~~~
bb_pig~~今日如何呀~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


2#
發表於 11-10-2 13:02 |只看該作者
丁丁.....
hksuger:妳又如何呀???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


3#
發表於 11-10-2 13:03 |只看該作者

引用:在此繼續傾....IVY:我等妳GOOD+NEWS~~~bb_p

原帖由 ChanyeungC9 於 11-10-02 發表
在此繼續傾....
IVY:我等妳GOOD NEWS~~~
bb_pig~~今日如何呀~~~
無啦,驗左兩次都無,但m仲未黎




大宅

積分: 4617


4#
發表於 11-10-2 13:06 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-2 13:03
無啦,驗左兩次都無,但m仲未黎

咁~~~今次cycle都幾長wor

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


5#
發表於 11-10-2 13:08 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

早呀名位~啱啱瞓醒,你哋點呀?




大宅

積分: 4617


6#
發表於 11-10-2 13:28 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-10-2 13:08
早呀名位~啱啱瞓醒,你哋點呀?

午安~~~
miss M在我左右!!今日我開始量體溫呢...
昨日我CHECK番我過去DODO紀錄發現DAY14,15,16都無DODO,可能因為這樣所以,所以今個月我會TRY DAY14,15,16其中2DAY dodo!!!如果都唔中我都無辦法喇
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4490


7#
發表於 11-10-2 14:04 |只看該作者

引用:Quote:Cherrieqoo521+發表於+11-10-2+13:08

原帖由 ChanyeungC9 於 11-10-02 發表
午安~~~
miss M在我左右!!今日我開始量體溫呢...
昨日我CHECK番我過去DODO紀錄發現DAY14 ...
試吓隔日dodo啦




禁止訪問

積分: 5607


8#
發表於 11-10-2 14:16 |只看該作者

究竟MISS M在哪裡929........

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3256


9#
發表於 11-10-2 14:18 |只看該作者

回覆 回覆:ChanyeungC9的帖子

未見m 小姐。佢唔知想點



點評

Ivy114  x 2   發表於 11-10-2 14:38


大宅

積分: 3256


10#
發表於 11-10-2 14:21 |只看該作者

究竟MISS M在哪裡929........

其實唔知係唔係呢個cycle 特別想中,所以搞到佢 delay 晒mouth:




男爵府

積分: 6137


11#
發表於 11-10-2 14:38 |只看該作者
唔中唔該快D到,:;pppp:


大宅

積分: 4490


12#
發表於 11-10-2 14:45 |只看該作者

引用:其實唔知係唔係呢個cycle+特別想中,所以搞

原帖由 hksugar 於 11-10-02 發表
其實唔知係唔係呢個cycle 特別想中,所以搞到佢 delay 晒
會架,我上個cycle就係咁




男爵府

積分: 6108


13#
發表於 11-10-2 14:49 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

我剛起床
我都仲未黎m r....




男爵府

積分: 6108


14#
發表於 11-10-2 14:58 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

但我覺得自己已經放鬆左




男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-10-2 14:58 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

Me too....




男爵府

積分: 5940


16#
發表於 11-10-2 15:02 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

我都等得好苦




男爵府

積分: 6108


17#
發表於 11-10-2 15:08 |只看該作者

回覆:cc_ivy 的帖子

我尋日又流左少少啡
以為又係m 點解又停左 得少少......
唔好玩我啦




男爵府

積分: 6108


18#
發表於 11-10-2 15:49 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

我好緊張呀 綠d有線呀......
你地可唔可以幫我去new post 睇下




男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-10-2 16:17 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

其他jm 話真的中了 我宜家好驚又唔敢郁 等一陣再驗cb ...




男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-10-2 16:27 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

Oh大家唔見晒 出晒街?




首頁
12345...47

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo