2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 1471


1#
發表於 11-9-21 13:21 |只看該作者
有無媽媽用過迷你洗衣機??好無用呢?冬天3好難自己洗,我有個friend買咗比佢老婆用,佢老婆都話ok好用,
我仲15,16緊,買唔買好呢?又收有無人有興趣一齊訂呢?我係tuen mun住ga!!!如果一齊訂睇下有無得平先!


大宅

積分: 1810


2#
發表於 11-9-23 22:06 |只看該作者
How much? 我覺得好似好大部呀....仲諗緊~~ HAHAH
http://www.pregnology.com/preggo-ticker.php?day=14&month=01&year=2012


大宅

積分: 1471


3#
發表於 11-9-23 22:25 |只看該作者
gingerm 發表於 11-9-23 22:06
How much? 我覺得好似好大部呀....仲諗緊~~ HAHAH

有個mama話用大機洗都ok wor,你點睇呀???


大宅

積分: 1810


4#
發表於 11-9-24 08:29 |只看該作者
本帖最後由 gingerm 於 11-9-24 08:29 編輯

其實只要唔同大人3一機洗都OK ~~

你可以去淘寶睇下...平香港好多...我怕end up 又係同一個source...hahhaa

不過係淘寶買電器又有d驚...你可以去compare一下先~~


http://www.pregnology.com/preggo-ticker.php?day=14&month=01&year=2012


別墅

積分: 804


5#
發表於 11-9-26 13:30 |只看該作者
本帖最後由 susuchoi 於 11-9-26 13:35 編輯

講開迷你洗衣機,我有一個個人開心分享

我上淘寶買咗一部小鴨牌全自動洗衣機都係RMB380 蚊。 都唔錯。

好在佢唔係好大,就係無得FING乾囖。我都係洗BB衫仔,所以叫工人用手扭乾D衫都OK。
但係佢好在唔洗中途自己放水/加水。
我係香港見到果D全部都要洗完洗衣粉要放水再加水。。。 所以洗衫唔可以行得開。

宜家駁好咗係廚房sink盤底,超方便!


點評

christytsui  請問可以比淘寶既LINK 我地參巧下嗎? TKS  發表於 11-9-27 23:07


別墅

積分: 804


6#
發表於 11-9-28 11:41 |只看該作者
本帖最後由 susuchoi 於 11-9-28 11:43 編輯

http://detail.tmall.com/venus/sp ... tch=1&userBucket=12

就係呢個model啦。體積好似一個13L 抽濕機咁上下啦。

呢個賣家淨係送國內地址,因為我親戚係國內開廠,所以我叫佢送到果到再叫司機帶番來,先可以受惠到佢包郵優惠。 如果要直接送香港,我諗要特別同佢講用順豐送貨運費到付,或者搵第二個賣家。

成交記錄入面會搵到我果單買賣 (susanchoi1121)


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


7#
發表於 11-9-28 12:35 |只看該作者
回覆 susuchoi 的帖子

我想問下點解搵D間既? 係信譽好定係????? 因為我見同MODEL 有D 賣平過佢, 又見好多人話出水係上面, 又話電源位線短, 請問你有無遇到以上問題, 同部機好唔好用, 使唔使返到HKG 再買D咩 PARTS 換過佢 OR 轉插頭 / 喉,你先用到呢?

我都有家人係大陸可以幫我收野架, 所以唔係問題既


別墅

積分: 804


8#
發表於 11-9-28 15:17 |只看該作者
本帖最後由 susuchoi 於 11-9-28 15:20 編輯

回覆 christytsui 的帖子

我都係睇佢地D買家評語覺得應該係正當賣家,我一向都唔敢買最平果D,因為驚佢地賣二手或者係爛/壞貨。

個入水位係係上面左手邊果個銀色鈕位,好似我咁長期駁住就要攞開個銀色蓋,駁住條喉。
出水位係機右手邊靠頂,因為我裝咗我果部係SINK盤底,而果度已經整咗水/電/去水喉俾我部洗完碟機,所以佢嘅電線/水管雖然短,但我用就剛剛好。

買咗返來後要買
1. 變腳插頭,將佢轉做三腳插
2. 佢跟機有俾條入水喉+2條出水喉,如果唔夠長就要去五金/家品舖買條膠喉駁長佢囖, 2尺都係10蚊雞左右。
3. 佢條電線可以話幾短,大概1m多少少度啦。要長D就要駁托板。

有樣嘢要題一題,因為佢係自動加水所以駁果個水喉要開住咖,所以佢為左lock住水喉的水壓要係個駁水口度上螺絲咖,所以雖然部機可以唔用時擺開,但係條喉最好係長期駁住,好似正常洗衣機咁駁來用先方便。


我就覺得駁好嗮就好方便,開機後唔洗理佢,1個鐘到就自己洗完,冲埋水,可以去扭乾水浪衫。


伯爵府

積分: 18413

認識瑞士牛牛第一回


9#
發表於 11-9-29 13:06 |只看該作者
回覆 susuchoi 的帖子

多謝你既詳細回覆, 就係驚多野攪, 叫老公睇下你既COMMENT 先決定, TKS


大宅

積分: 1471


10#
發表於 11-9-29 19:25 |只看該作者
susuchoi 發表於 11-9-28 11:41
http://detail.tmall.com/venus/sp ... tch=1&userBucket=12

就係呢個model啦。體積好似一個13L 抽濕機咁 ...

我最後order咗呢部,有脫水比較好,because我無工人..!



http://item.taobao.com/item.htm?id=2109784602


別墅

積分: 804


11#
發表於 11-9-30 11:22 |只看該作者
回覆 sistersister123 的帖子

買咗喇?有FING乾都好嘅,不過就一定要雙筒,即係會大D。
我想知,你會擺部機係邊度?因為我曾經都有想過買有FING乾功能嘅洗衣機,不過體積真係大,就好似買部日本果D單筒連脫水嘅普通洗衣機咁上下。

我好怕擺係客廁度,因為怕嘈。同埋有客人來俾佢地見到廁所有部大陸洗衣機駁嗮膠喉會覺得好尷尬。

你POST果個link, 我睇唔到佢邊度有講係全自動。因為有好多機都要自己等時間放污水再自己加水咖。
即係洗一機衫就要十幾分鐘番去check一次,再十幾分鐘番去再check咖。不過你唔介意都OK。

我果部無FING乾,但係即使無工人都會買,因為真係可以收埋係SINK盤底,無人見到,屋企整齊嘛。
多一個B真係多好多傢俬,所以我買阿B D嘢都會以收得埋為其中一個重點。我連BB浴缸都係買吹氣咖,哈哈。
同埋我洗嘅都係BB衫仔,自己扭乾D衫都應該唔會太辛苦嘅。



別墅

積分: 804


12#
發表於 11-9-30 11:37 |只看該作者
回覆 susuchoi 的帖子

老公番屋企變蠢鈍大懶蟲,屋企嘅大小事務一向都係我自己搞嘅,所以雖然買部幾番黎後都有功夫要做先用得成,但係都唔算太麻煩。同駁部普通洗衣機一樣啦。 宜家煩一陣,一勞永逸。好過第二時每次洗衫都煩。
阿B係我嘅原動力,我宜家做多D諗多D,到時就可以舒舒服服同阿B玩!


大宅

積分: 1471


13#
發表於 11-10-2 00:09 |只看該作者
susuchoi 發表於 11-9-30 11:22
回覆 sistersister123 的帖子

買咗喇?有FING乾都好嘅,不過就一定要雙筒,即係會大D。

我訂咗,仲未到,但呢個唔係全自動,要自己攞去FING乾功能GA~
我用既時候會放入企缸,用完放返係大洗衣機頂!!!


別墅

積分: 804


14#
發表於 11-10-3 11:12 |只看該作者
回覆 sistersister123 的帖子

哦,雙筒洗衣機唔會好重咩?咁咁生完嘅時候唔好自己搬喔。
最好可以搵個長期位啦。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo