想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 907


1#
發表於 11-9-30 20:53 |只看該作者
今日用cb check到1-2wks我打去我睇開個婦科, 佢話由到day1 (8/28)開始計, 應該有4wks了. 但佢最快要8/17 才有期 check. 係咪一定要婦科照埋有bb既証明先可以去政府bk? 定係普通私家診所都可以? 我見有d都有驗孕服務架?

ps: 另加小小分享, 我星期日晚開始流過少少啡, 星期一下午便停了, 只有幾滴大概1/3既護墊流量, 但星期二同三仲有dd 啡分秘(但無流了), 所以睇了中醫, 佢話把唔到喜脈, 都成30day, 9成係m黎得唔順, 仲開左d藥俾我等我黎得暢順d. 因為我從未試過這樣, 加上未到期(上個cycle係35), 所以我無食到藥打算等多幾日再check, 今日就check到有了...

所以未check到但又流啡唔一定係m架, 等bingo既jm, 要加油同有耐性呀, 祝早孕, 齊齊bingo!!!!


大宅

積分: 3397


2#
發表於 11-9-30 20:57 |只看該作者
普通私家診所都可以


男爵府

積分: 5210


3#
發表於 11-9-30 21:17 |只看該作者

回覆:day34,bingo了, 想問下係咪一定要私家婦科醫生証明,才可以政府






別墅

積分: 907


4#
發表於 11-9-30 21:19 |只看該作者
icic, 普通私家診所驗尿only? thanks~


大宅

積分: 3397


5#
發表於 11-9-30 21:21 |只看該作者
yes!


大宅

積分: 3012


6#
發表於 11-9-30 21:26 |只看該作者

回覆:day34,bingo了, 想問下係咪一定要私家婦科醫生証明,才可以政府






別墅

積分: 794


7#
發表於 11-9-30 21:28 |只看該作者
政府街症都得呀,$45拎張 referral,跟住直踩公院預約,平靚正。


別墅

積分: 907


8#
發表於 11-9-30 21:46 |只看該作者
好, 唔該晒!!!


男爵府

積分: 5210


9#
發表於 11-9-30 21:55 |只看該作者

回覆:day34,bingo了, 想問下係咪一定要私家婦科醫生証明,才可以政府

可否分享下你bingo 既心得呢thx !!!




珍珠宮

積分: 30303


10#
發表於 11-10-1 14:48 |只看該作者

回覆:day34,bingo了, 想問下係咪一定要私家婦科醫生証明,才可以政府






男爵府

積分: 6108


11#
發表於 11-10-1 14:56 |只看該作者

回覆:TingsBaby 的帖子

我day22-26 都流啡呀 day27 28又停左 都唔知攪乜
但我今朝驗紅d 有20%....其實我已打定輸數 但m小姐遲遲都未來
我今日day 28, 平時day26-28 黎m




別墅

積分: 907


12#
發表於 11-10-1 18:39 |只看該作者
回覆 Lingtea 的帖子

今次係我第3個cycle, 我同c6 d 番工時間好唔夾架, 我係番平日9-6個d, c6 weekend都要番, 又番中班, 佢返到黎都成1點, 我訓著左都無心情la, 朝早c6有時又未訓夠, 所以成日都無機會dodo.
今次bingo我估可能因為撞正我排卵期放左大假, 心情放鬆左,又多左時間前後夾攻

第一個cycle用紅d check, 唔係好識, 我估我day18卵(低溫and粗line), day15, 17, 19, 22 and 25都有dodo, day17-22紅d都有line.



同埋我同c6平時都有做下運動, 有行山習慣, 所以身體唔太差就會容易d bingo, 希望幫到大家la


別墅

積分: 907


13#
發表於 11-10-1 18:48 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

你day幾排卵? 我而家估我果d可能係著床血, 如果成功受孕, around week3會著床, 有d人會有明顯著床血, 唔係人人有. 因為我cycle比較長and late排卵, 所以成day29著床都唔奇. 一般成功受孕, around 1 wk 後會有著床血, 著床後1 wk左右就會check到懷


男爵府

積分: 5210


14#
發表於 11-10-1 18:58 |只看該作者

引用:回覆+Lingtea+的帖子 今次係我第3個cycle,

原帖由 TingsBaby 於 11-10-01 發表
回覆 Lingtea 的帖子

今次係我第3個cycle, 我同c6 d 番工時間好唔夾架, 我係番平日9-6個d, c6 weekend都要 ...
多謝你呀!!!!
希望我地都快d中喇!!!




男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-10-1 19:31 |只看該作者

回覆:TingsBaby 的帖子

我係day11 check 到哈哈笑 我估係day13, 但流啡係day22開始 keep 5 days, I guess 唔會排卵後9日先著床咁耐掛 我day25 check no pregnant , today day28, red d 突然有色 so make me so confuse...




別墅

積分: 907


16#
發表於 11-10-1 20:12 |只看該作者

引用:我係day11+check+到哈哈笑+我估係day13,+但

原帖由 bb_pig_bb 於 11-10-01 發表
我係day11 check 到哈哈笑 我估係day13, 但流啡係day22開始 keep 5 days, I guess 唔會排卵後9日先著床咁耐 ...
我估我係day18排卵既, 如果真係著床血,after 11 days 都成day29先流,我估都要睇埋dodo既日子,排卵後,我day19, 22 and 25都有dodo, 紅d係17-22 have line. 如果你今日紅d有line,你或者等多兩日再check or 試用cb digital ,聽d jm講, cb digital敏感d 再無,都係睇婦科穩陣d! Relax and 希望你都係bingo la




大宅

積分: 4490


17#
發表於 11-10-1 21:35 |只看該作者

回覆:day34,bingo了, 想問下係咪一定要私家婦科醫生証明,才可以政府






大宅

積分: 3173


18#
發表於 11-10-1 23:43 |只看該作者

回覆:day34,bingo了, 想問下係咪一定要私家婦科醫生証明,才可以政府






男爵府

積分: 6108


19#
發表於 11-10-2 00:00 |只看該作者

回覆:TingsBaby 的帖子

我諗住繼續check red d!!睇下攪乜

Btw thx so much !!!!!




別墅

積分: 920


20#
發表於 11-10-2 00:13 |只看該作者

回覆:TingsBaby 的帖子

好在你無食中醫開既藥咋,如果唔係
Anyway. Congrats




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo