想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 1843


1#
發表於 11-10-1 04:40 |只看該作者
我小x後試左第三個cycle, 今次比上次緊張好多!因為上次一擊即中,自以為今次都係,所以試左兩個月唔得,我都幾大壓力,怕刮宮傷左身體,搵婦科check左幾次!
我小X後睇左3個月中醫,打好個底,之後就停中醫,因為聽好多人講,中藥都係藥,食得多對身體都係唔好,尤其係肝唔好既人!
試左兩個月唔得,有一個jm建議我煲花旗蔘湯,佢話一飲左個月就得,我諗返起我上次都有煲wor!今次無煲既原因,係怕自己小X過後受唔到涼,所以無煲!於是係m後就開始煲,飲左4日,就差不多排卵,就停!
今日排卵後day 12,我同上次比,今次大壓力,無肚痛,無胸痛!上次排卵後7日就有肚痛,肚瀉足一星期,今次咩都無,覺得又會失敗!但結果中左,我想同各jm講,無徵狀唔洗擔心,有壓力亦係正常,一樣會bingo!
我要睡了,凌晨呀!訓醒同你地分享湯水同其它野!因今個月真係做左好多野!
myphoto.jpg




別墅

積分: 854


2#
發表於 11-10-1 07:51 |只看該作者

回覆:Bearstar 的帖子

恭喜嗮




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


3#
發表於 11-10-1 08:45 |只看該作者

引用:我小x後試左第三個cycle,+今次比上次緊張好

原帖由 Bearstar 於 11-10-01 發表
我小x後試左第三個cycle, 今次比上次緊張好多!因為上次一擊即中,自以為今次都係,所以試左兩個月唔得,我 ...
恭喜
祝bb健健康康,痴實你到足月先出世



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3833


4#
發表於 11-10-1 08:50 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!

恭喜呀!努力等你分享





大宅

積分: 3356


5#
發表於 11-10-1 09:56 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!

恭喜你!
今日m小姐嚟探我,失敗了




複式洋房

積分: 190


6#
發表於 11-10-1 10:06 |只看該作者
恭喜恭喜


別墅

積分: 884


7#
發表於 11-10-1 10:42 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!

恭喜你呀!記得我地差唔多時間小x,宜家,真係登你開心!沾下你d孕氣先




大宅

積分: 3356


8#
發表於 11-10-1 10:44 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!

請問煲花旗蔘湯有咩配料呀?要食幾耐呢?每日飲定抑或每週飲一次呢?thanks!




大宅

積分: 1843


9#
發表於 11-10-1 10:59 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

你又係呀?




大宅

積分: 2403


10#
發表於 11-10-1 11:01 |只看該作者
congratulations


大宅

積分: 1299


11#
發表於 11-10-1 11:08 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!

Congratulating




大宅

積分: 1843


12#
發表於 11-10-1 11:11 |只看該作者

回覆:Strawberry_2011 的帖子

多謝各位!
花旗心湯,係一位朱展,約$30,花旗心用手抓一抓放入去,元肉10粒,4碗水,燉三小時!我睇過website,對強化丁丁都好有用,所以要同C6一齊分享!4碗水分兩日飲,2人一日一碗,湯渣都要食嗮!
M停開始飲第一次,隔一兩曰,再煲!到排卵要停!尼個係一bingo JM教我既!
我自己就再加十條冬蟲草,20粒紀子,再加螺頭,好飲好多!其實放花膠都得!加左尼d就燉4小時!
希望你地飲左都bingo




珍珠宮

積分: 30303


13#
發表於 11-10-1 11:22 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!






大宅

積分: 3356


14#
發表於 11-10-1 11:23 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-10-1 11:11
多謝各位!
花旗心湯,係一位朱展,約$30,花旗心用手抓一抓放入去,元肉10粒,4碗水,燉三小時!我睇過web ...

多謝你!

我還有少許問題想請教你,花旗參落幾多才對呢? Tks


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


15#
發表於 11-10-1 11:35 |只看該作者

回覆:小X後再bingo,想分享!






珍珠宮

積分: 45284


16#
發表於 11-10-1 11:42 |只看該作者


男爵府

積分: 9337


17#
發表於 11-10-1 12:03 |只看該作者
恭喜哂丫~~


大宅

積分: 2142


18#
發表於 11-10-1 12:16 |只看該作者
Bearstar 發表於 11-10-1 11:11
多謝各位!
花旗心湯,係一位朱展,約$30,花旗心用手抓一抓放入去,元肉10粒,4碗水,燉三小時!我睇過web ...

恭喜晒~~
可唔可以用智能煲?


大宅

積分: 1662

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 11-10-1 12:23 |只看該作者
恭喜恭喜


大宅

積分: 1843


20#
發表於 11-10-1 12:44 |只看該作者

回覆:Strawberry_2011 的帖子

花旗蔘1.5湯匙啦!花旗蔘有分野生,非野生!
非野生平好多,但帶有涼性,味道無咁甘香!功效亦無咁好!
野生就溫性,功效好好多!但就最少幾百一兩!
你自己選擇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo