自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5515


1#
發表於 11-10-4 10:49 |只看該作者
迪士尼酒店PACKAGE

囝囝生日想BOOK酒店PACKAGE同佢慶祝… 但網上睇佢地有好多唔同優惠..想問吓大家意見..
1. 邊間酒店比教適合2歲小朋友住/玩?
2. 係咪應該買酒店+2日門票既PACKAGE最抵?? 定係分開買? 用電話定係網上??? 我試用網上SEARCH.. 想訂12月既星期六巳經冇?? 咁電話訂會唔會都係一樣??
3. 聽講話有主題人物會同小朋友唱生日歌… 點訂餐廳?? 係邊間??? 訂房時訂埋定點做?
4. 酒店幾時CHECK IN?? 應該係即日去遊樂場玩定第二日CHECK OUT先開始玩??

好多問題… 請有用過PACKAGE俾俾意見… THANKS ~~


子爵府

積分: 13219

開心吸收勳章 分享愛 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-10-4 11:39 |只看該作者
我囝囝7歲時訂過迪士尼酒店+兩日入樂園門票package,迪士尼酒店會比Hollywood靚, 我的經驗係人流無咁多, 另外迪士尼酒店裏面的翠樂亭餐廳有迪士尼人物同小朋友映相, 小朋友會好開心. 我訂兩日門票, 因為可以好輕鬆咁去玩, 小朋友玩到攰可以返酒店瞓一陣, 晚上再入去玩過和睇煙花. 我係翠樂亭餐廳訂了和囝囝食自助餐. 因為囝囝之前的生日都係和朋友仔開party, 佢問過會唔會有朋友和生日蛋糕, 我扮神秘話無, 其實係同餐廳訂了個細細的生日蛋糕. 佢食到成口茄汁時米奇捧住個蛋糕走埋佢到, 其他跳跳虎, 豬仔,高飛和米妮一齊唱生日歌和寫生日咭俾囝囝, 餐廳工戶人員就幫我哋拍video和映相, 囝囝當時個驚喜和忙著抹咀個神情我到現在都仲記得. 而囝囝仲話那是他最難忘的生日呢!

酒店方面應該係下午兩三點check-in, 但係可以放低行李在酒店, 先到樂園玩一陣同食午餐, 然後再check-in, 俾小朋友休息一陣, 也可以係酒店花園個迷宮玩一陣.訂自助餐可以在訂酒店房時一起訂. 我係打熱線電話訂晒所有嘢.係網上訂和電話訂係一樣. 不過酒店房真係好滿, 我記得係早三個月訂的.


男爵府

積分: 5515


3#
發表於 11-10-4 14:18 |只看該作者
luckymother 發表於 11-10-4 11:39
我囝囝7歲時訂過迪士尼酒店+兩日入樂園門票package,迪士尼酒店會比Hollywood靚, 我的經驗係人流無咁多, 另 ...

解釋得好詳盡呀.. 唔該哂...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo