想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


1#
發表於 11-10-2 16:46 |只看該作者
我一般DAY26-28CIRCLE,3年前試過小X,到現在先開始打算生返個,呢個月第一次開始量體溫。
day5 36.48℃
day6 36.48
day7 36.41
8 36.46
9 36.43
10 36.32
11 36.32 紅D20-30%
12 36.54 20-30%
13 36.63 80左右
14 36.54 80-90%
今日day15,紅D70%,7點半炸醒量體溫36.49,心諗點解溫度仲低過尋日,但睡魔CALL繼續訓。到11點醒返第一時間量體溫,居然變咗36.79℃。想請教jm究竟邊次溫度做準。按溫度計我D黃體酮是不是少?
因為見到啲POST話溫度升得慢升得唔靚,喺因為黃體酮唔夠,會做小X。因為試過小X,果種痛苦我唔想再嚟多次,所以我希望如果bingo就可以順順利利生出來。
THANKS!


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


2#
發表於 11-10-2 20:41 |只看該作者


大宅

積分: 4810


3#
發表於 11-10-2 20:43 |只看該作者

回覆:疑問,THX

你平時用開邊個時間,就用番果個時間量,先可以比較架!至於黃體,你最好找中或西醫睇睇啦!



點評

MACY姐姐  THX!jm  發表於 11-10-2 21:00


大宅

積分: 2142


4#
發表於 11-10-2 20:46 |只看該作者
我都試過你嘅情況,比上個CYCLE你參考.
D14-8:01: 36.2
D15-8:51: 36.51 (7點幾醒過無量, 再瞓)
D16-8:14: 36.22 (紅D深粗)
D17-8:20: 36.14 (紅D深粗) <-排卵日
D18-8:39: 36.63
~~14日高溫後嚟M

如果無CHECK紅D, 我或者會以為D15排咗.
但CHECK多幾日就知, 果日嘅體溫特高可能係因為醒過.
我都試過6/7點起埋身去洗手間, 跟住再瞓返.
兩次都有量, 有時差0.0x-0.2x。
所以醫師話量體溫係睇個圖表,唔係睇數字。
一日半日唔多準都唔太緊,你係第一個月慢慢來,好快你就知道自己嘅高低溫期。加油~~

點評

MACY姐姐  多謝!  發表於 11-10-2 21:01


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


5#
發表於 11-10-3 13:27 |只看該作者
stupidtaz 發表於 11-10-2 20:43
你平時用開邊個時間,就用番果個時間量,先可以比較架!至於黃體,你最好找中或西醫睇睇啦!



...

我都唔知日日喺要同一時間量為準。


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


6#
發表於 11-10-3 13:29 |只看該作者
其實開呢個post喺想問我喺唔喺黃體酮少會易流產。
沒有懷孕點樣可以知道自己黃體酮小?中醫把脈就可以知?
THX!


大宅

積分: 2142


7#
發表於 11-10-3 13:36 |只看該作者
MACY姐姐 發表於 11-10-3 13:29
其實開呢個post喺想問我喺唔喺黃體酮少會易流產。
沒有懷孕點樣可以知道自己黃體酮小?中醫把脈就可以知?
...

想知係咪黃體酮夠唔夠,係屋企可以用量體溫先,睇下高溫期有無超過12日(一般12-14日)。
最準確係要驗血,如果你曾經小X,不如你去睇婦科醫生幫你跟進。
我有個朋友佢都有黃體酮不足,醫生會幫佢塞藥。


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


8#
發表於 11-10-3 14:26 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-10-3 13:36
想知係咪黃體酮夠唔夠,係屋企可以用量體溫先,睇下高溫期有無超過12日(一般12-14日)。
最準確係要驗血, ...

唔該你!


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


9#
發表於 11-10-3 14:31 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-10-3 13:36
想知係咪黃體酮夠唔夠,係屋企可以用量體溫先,睇下高溫期有無超過12日(一般12-14日)。
最準確係要驗血, ...

我見到啲post話體溫升得唔靚都會喺黃體酮少。
自從上呢度之後學識咗好多嘢,但同樣俾咗不少壓力自己。真系有利就有弊@.@


大宅

積分: 2142


10#
發表於 11-10-3 14:44 |只看該作者
本帖最後由 小幸兒 於 11-10-3 14:45 編輯
MACY姐姐 發表於 11-10-3 14:31
我見到啲post話體溫升得唔靚都會喺黃體酮少。
自從上呢度之後學識咗好多嘢,但同樣俾咗不少壓力自己。真系 ...

我係用緊呢個WEBSITE來紀錄體溫 http://www.fertilityfriend.com/
起初都有你嘅疑慮,睇完入面有好多JM嘅體溫表,有排卵、無排卵、懷孕等嘅體溫表,就掌握多啲。
你可以參考下,唔駛亂諗太多。
我比醫師睇過去三個月嘅體溫,我嘅高溫13-15日,有時頭幾日都唔係即升好多,佢都話靚。
唔好咁擔心,量咗一兩個月先。


子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-3 14:53 |只看該作者
小幸兒 發表於 11-10-3 14:44
我係用緊呢個WEBSITE來紀錄體溫 http://www.fertilityfriend.com/
起初都有你嘅疑慮,睇完入面有好多JM嘅 ...

OK,收到!大家一起努力!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo