想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5499


1#
發表於 11-10-4 01:36 |只看該作者
剛停食避孕藥, 26/9 嚟m, 現 day 8, 本身我m 一向唔準, 呀女3.5 yrs old, 三歲時幫佢介了人奶, 期間我一路食緊健康院開個d for 餵人奶媽專食嘅避孕藥, 攪到d m超亂, 阿女介人奶後, 呢幾個 period改食返普通個d避孕藥, m變返準, 現打算生多個, 有開始量體温, 今日買咗 ClearBlue排卵棒, 但煩在剛停食避孕藥, 都唔知period幾時再來, 會否有排卵, 唔知幾時開始做測試, 難道好似 user guide所說, 要等 at least 2 normal periods come before using it, 本人年紀唔細 la, 41 yrs old already, 有冇快d嘅方法, 你地有冇剛停藥又即bingo嘅經驗 ?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo