想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 451


1#
發表於 11-10-3 22:35 |只看該作者
第三次IUI了, 第一次IUI後個肚谷了五天, 同埋會有肚餓既感覺, 但第二次和今次都完全冇反應, 冇反應是否代表失敗? 有冇JM IUI後冇反應但又成功呢? 

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo