想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-10-2 18:59 |只看該作者
如題... Pls help...




大宅

積分: 4497


2#
發表於 11-10-2 19:23 |只看該作者

回覆:有冇jm 知道如受精卵著唔倒床, 佢會跟m一同流出, 定先自行流出?

Push ...




大宅

積分: 4497


3#
發表於 11-10-2 19:34 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

Does anyone know??




大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-10-2 19:39 |只看該作者

回覆:有冇jm 知道如受精卵著唔倒床, 佢會跟m一同流出, 定先自行流出?

I guess release with m, but u are unable to distinguish it from m as it is too small la.





大宅

積分: 4497


5#
發表於 11-10-2 19:43 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

I have sth flowing out last nite but not sure if it is the fertilized egg.... Yesterday is day 25... But quite sure is different from m... Not sure what it is...




大宅

積分: 4810


6#
發表於 11-10-2 20:04 |只看該作者

回覆:有冇jm 知道如受精卵著唔倒床, 佢會跟m一同流出, 定先自行流出?

如果係受精卵,應該白白地色(會帶紅,因為連m一齊流出)!




大宅

積分: 4497


7#
發表於 11-10-2 20:12 |只看該作者

回覆:stupidtaz 的帖子

謝謝你呢... 那麼它不會先自行於m前流出嗎??




複式洋房

積分: 175


8#
發表於 11-10-2 20:25 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

經中醫師確定係會M時排出黎。今年發生了兩次,最近一次係三日前。因為8月中轉了睇九龍灣醫師,今日同佢講突然肚中間劇痛,但只維持了幾秒就發現有異物排出。不是全紅色的,我覺得偏肉色。兩次我都係M第二日就流出黎。兩個醫師都話痴唔實排到出黎就ok,但我比較想知點樣可以痴得實D!




大宅

積分: 4497


9#
發表於 11-10-2 21:25 |只看該作者
回覆 chip111 的帖子

多謝你呀~~~ 我尋日見倒好多啡色物流出來, 好鬼驚.... 中間仲有d係好血/紫紅色的... 好怕係個胎痴唔實流左出來.... (我9/7 day 1, day 15見倒哈哈笑)

我而家keep住都有流下停下咁, 但睇落真係唔似係m.....
今日day26.... d分泌冇m流量咁多... 又冇keep住流, 所以覺鬼唔係m....

我聽人講食花膠同膠質o既o野可以痴住個胎痴得好d ga~~
膠質類如牛筋, 花膠, 海參等..... 希望你快d bingo!! =)


複式洋房

積分: 175


10#
發表於 11-10-3 09:16 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

你如果覺得唔妥,其實搵個醫生check下。如果M前黎啡都唔係太好。中醫西醫都會幫現你架!




大宅

積分: 4497


11#
發表於 11-10-3 09:37 |只看該作者
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-3 09:38 編輯

其實我今日流啡o既情況好像有了改善.....
今天請了假在家休息.... 其實我應否睇睇醫生呢~??


大宅

積分: 4810


12#
發表於 11-10-3 11:06 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bbnboot+於+11-10-3+09:38+編

原帖由 bbnboot 於 11-10-03 發表
本帖最後由 bbnboot 於 11-10-3 09:38 編輯

其實我今日流啡o既情況好像有了改善.....
Yup better see doctor la




大宅

積分: 4497


13#
發表於 11-10-3 12:45 |只看該作者
回覆 stupidtaz 的帖子

o岩o岩瞓醒d啡水又繼續o黎喇.....
我book左今日lunch後去睇醫生~~~
到時再返來share.... 希望冇事啦.....


大宅

積分: 2142


14#
發表於 11-10-3 12:57 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-3 12:45
回覆 stupidtaz 的帖子

o岩o岩瞓醒d啡水又繼續o黎喇.....

快啲去睇醫生啦。
冇事架冇事架!


大宅

積分: 4497


15#
發表於 11-10-3 13:03 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

thx thx 承你貴言~~~ 好緊張...


大宅

積分: 3987


16#
發表於 11-10-3 13:19 |只看該作者
waiting for your result fr doctor

點評

bbnboot  thx... 3.30 sin see dr.... will come back with updates =)  發表於 11-10-3 14:01


別墅

積分: 678


17#
發表於 11-10-3 13:47 |只看該作者

引用:經中醫師確定係會M時排出黎。今年發生了兩

原帖由 chip111 於 11-10-02 發表
經中醫師確定係會M時排出黎。今年發生了兩次,最近一次係三日前。因為8月中轉了睇九龍灣醫師,今日同佢講突 ...
唔知你係咪睇緊張醫師呢?




大宅

積分: 4497


18#
發表於 11-10-3 17:42 |只看該作者

回覆:chucarina 的帖子

睇完喇...做左個pregnancy test & ultrasound... pregnancy test = not pregnant... Ultrasound 又咩都看不到... 醫生話可能性有二: m來早了... 亦有機會著床未睇倒... 叫我睇埋哩個禮拜先... 但我自己就打定輸數...




複式洋房

積分: 175


19#
發表於 11-10-3 18:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chip111+於+11-10-02+發表經

原帖由 wing1214 於 11-10-03 發表
唔知你係咪睇緊張醫師呢?
係呀,8月中轉佐睇張醫師。雖然睇佐好短時間,但覺得佢既藥食佐好舒服!




複式洋房

積分: 175


20#
發表於 11-10-3 18:53 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

放鬆D! 一定成功既!



點評

bbnboot  多謝你呀~~  我會盡量放鬆ga喇...  發表於 11-10-3 18:54

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo