自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7962

畀面勳章


1#
發表於 11-10-2 08:31 |只看該作者
網上睇到呢D,你估是否可否幫到我囝有遠視+弱視...?比D意見我呀...唔該

BlueBuildTM 藍莓精華膠囊

功效有效抑制破壞眼部細胞的酵素,紓解眼睛壓力,從而使視野變得更清晰 補充眼肌之血管營養,預防重度近視及視網膜剝離病變之產生 保持神經微血管之血液循環順暢,具有預防手腳冰冷之效果 預防早衰,增強記憶力,令思維更加敏捷 高效抗氧化,有效消除自由基侵害,預防各種疾病 有效降低膽固醇,保持心腦血管健康


點評

ctyying  不如食藍莓干好過啦,  發表於 11-10-3 10:58


禁止訪問

積分: 4534


2#
發表於 11-10-2 09:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46902

畀面勳章


3#
發表於 11-10-2 10:57 |只看該作者
吃多d蔬菜


禁止訪問

積分: 310


4#
發表於 11-10-2 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1778


5#
發表於 11-10-2 11:29 |只看該作者
以我經驗, 保多d魚湯, 就好d


大宅

積分: 1654

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-10-2 16:00 |只看該作者
我囡都係遠視,弱視差吾多好返,我有買葉黃素俾佢當糖食,得吾得就吾知~

點評

fw9166  係邊度買到呢D糖 ?  發表於 11-10-2 17:20


大宅

積分: 2315


7#
發表於 11-10-2 17:08 |只看該作者
你的囡的弱視是不是吃了葉黃素好返或是用甚麼方法,我的小孩也有眼睛問題,還有葉黃素是甚麼牌子的,可否告知?謝謝!


伯爵府

積分: 18948

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 11-10-2 17:53 |只看該作者
我諗弱視最好0既辦法就係遮眼,等佢用多D差0既眼,快D追返~~8歲前都仲有得救~~


大宅

積分: 1654

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 11-10-2 22:19 |只看該作者

回覆:jessicaleung 的帖子

我唸係遮眼有用,嗰d葉黃素食吾食都得,我買d糖仔含有嗰d成份咋,你最好請教醫生





珍珠宮

積分: 38490

減齡達人勳章


10#
發表於 11-10-2 22:55 |只看該作者
弱視最好0既辦法就係遮眼


別墅

積分: 563


11#
發表於 11-10-2 23:50 |只看該作者

回覆:食咩對4歲小朋友眼部發養好D ?

太細個小朋友不適意食保健產品,有好多都作大成份功效!




大宅

積分: 2315


12#
發表於 11-10-2 23:52 |只看該作者
遮眼方法是怎樣做的,一曰做多少時間,謝謝!iloveit:


子爵府

積分: 12361


13#
發表於 11-10-3 02:00 |只看該作者

食咩對4歲小朋友眼部發養好D ?

唔算保健產品
中醫話齋
子明目 西醫研究都咁講 係對眼有益嘅
平時煮飯都加啲都有營養丫



點評

fw9166  子明目 咩黎架. 真係唔多知...因為我唔係好識煮飯餸...老公攪既.  發表於 11-10-3 09:14
兩個都係我心肝定>3<


男爵府

積分: 9559


14#
發表於 11-10-3 09:38 |只看該作者
杞子、紅蘿白


子爵府

積分: 12361


15#
發表於 11-10-4 14:04 |只看該作者
回覆 fiti 的帖子

http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?uid-117713-action-viewspace-itemid-20471

杞子
兩個都係我心肝定>3<


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo