自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 992


1#
發表於 11-10-2 23:14 |只看該作者
我驚阿囡整親傷口會有疤...因傷口在嘴下方....請問各位有冇好的去疤痕的方法?用去疤痕膏定疤痕胋有效D?


大宅

積分: 1764


2#
發表於 11-10-2 23:23 |只看該作者

回覆:阿囡整傷了...

你個女幾大?最好帶佢睇專科, 小朋友新陳代謝好快,唔使太擔心。




別墅

積分: 992


3#
發表於 11-10-3 16:57 |只看該作者
阿囡3歲,整親即刻去看了西醫...醫生幫佢洗傷口...第二天已經埋口...但係我驚佢留疤...所以上來問下大家有乜方法預防留疤...


大宅

積分: 4214

好媽媽勳章


4#
發表於 11-10-3 17:27 |只看該作者
唔好食雞蛋/牛肉/豉油.


侯爵府

積分: 23573

畀面勳章


5#
發表於 11-10-3 17:35 |只看該作者
買左保險就 CLAIM 佢啦 !


珍珠宮

積分: 36239

畀面勳章


6#
發表於 11-10-4 02:19 |只看該作者

回覆:阿囡整傷了...

我覺得唔洗楂都得。
阿女4歲時跌親下爬,聯左4針,醫生比定去疤膏,佢話小朋友新陳待謝快,用唔用都得,最後冇用過,其實真係唔太覺阿女下爬果4針。




公爵府

積分: 27827


7#
發表於 11-10-4 10:06 |只看該作者
我細個時整親下顎邊,去聯針, 大個左宜家重有一條淺淺的疤痕,不過唔抬高頭都睇唔到.有醫生話除疤膏有無效係因人而異.


子爵府

積分: 10191

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 有「營」勳章


8#
發表於 11-10-4 13:52 |只看該作者
回覆 celeo 的帖子

我個囡同你一樣個囡一樣,又是整親咀下方, 當時都唔知會有疤痕, 現在才發現有一條小小疤痕, 雖然好難睇到, 但都希望有人可幫到我哋啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo