想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1758


1#
發表於 11-9-11 14:55 |只看該作者
近期C6驗丁丁形態都只是得2-3,是否只能做ivf? 我們iui已失敗了兩次,幾日前見勞醫生,他叫我們自己考慮一下 : 1) 他幫我monitor排卵讓我們自然成孕
2) 用油性物質做輸卵管顯影,增加自然受孕機會
3) iui
4) ivf
ivf 當然機會最高,但真是太貴了 自己已接近高齡,真不知如何是好


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-11 16:22 |只看該作者

回覆:C6丁丁形態得3,iui or ivf?

If u have tried iui for twice, the go ahead to ivf la. Don't waste time la.




別墅

積分: 544


3#
發表於 11-9-11 16:42 |只看該作者
我和你都差不多, 我也是高齡......

我也是在仁安做iui(1st之), 我老公形態也是得2%(洗精後) , 我諗如果做了2次iui後仍未bingo,
我會做ivf, 而家我都每星期keep住煲花膠湯或海參我兩公婆食, 而我先生有朋友介紹佢食"秘魯人參根"(藥丸),
暫未知有冇效.

不過在決定做IVF前,真係要計過支出, 如果(萬一)第1次IVF冇BINGO, 咁可能會做第2次, 我在網上找過有關
資料, 與及醫生有提過, 每做完一次IVF後冇BINGO的話, 之後繼續做IVF的話, 成功率會比上一次高D.



男爵府

積分: 5372


4#
發表於 11-9-11 17:44 |只看該作者

回覆:C6丁丁形態得3,iui or ivf?

C6 都是2%.但qe 話try iui先,所以比多一個月自己試和食多少少有營養食品而后下次做。姑娘話得10%.但要try.因私家見醫生都要12月。





大宅

積分: 1837


5#
發表於 11-9-11 19:29 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

2% ivf 成率會高d, 尢其是高齡要爭取時間, 若財政許可不妨一試
我的只有3%, 醫生話iui 只有10% chance, ivf 30-40% at my age.
Sure,醫生也會跟據不同case作分析,又或者拿妳的report 給另一位醫生看看是否意見相同.


大宅

積分: 1758


6#
發表於 11-9-13 13:32 |只看該作者
多謝咁多位jm的寶貴意見,我想我也會試ivf了,時間有限,而且我預計我不會一次成功,好彩jm說之後做ivf成功率會高d,但請問第一次ivf失敗後再做是否會平d? c6說如果要做ivf便要我自己去籌$$


大宅

積分: 1758


7#
發表於 11-9-13 13:34 |只看該作者
回覆 charlie27 的帖子

請問花膠海參湯怎樣煲? thx


大宅

積分: 1758


8#
發表於 11-9-13 13:39 |只看該作者
回覆 Bit2011 的帖子

你會給c6什麼營養食品呢?我聽bk啲jm說gnc蠔皇素和茄紅素有效,我已逼c6吃了一個月,但他成日都說無效又唔想食,我都唔知可以做d咩!


大宅

積分: 1837


9#
發表於 11-9-13 14:26 |只看該作者
beanie430 發表於 11-9-13 13:32
多謝咁多位jm的寶貴意見,我想我也會試ivf了,時間有限,而且我預計我不會一次成功,好彩jm說之後做ivf成功 ...
其實IVF最貴係取卵個PART,如果妳對藥的反應OKAY,有多D卵便可以有大D機會有受精的胚胎可雪,例如:有D JM抽20粒,有十二粒受精,有六,七個好的胚胎。通常最多只會一次放兩個胎,會有胚胎剩便可雪起下次用或下一胎用都得。放胎只是幾千塊錢一次,但抽卵係幾萬蚊一次。

我抽的卵不夠多, 冇得雪..便要重新打一CYCLE針,抽旦,便會貴好多。


大宅

積分: 1758


10#
發表於 11-9-13 15:31 |只看該作者
回覆 eggshell 的帖子

咁即係越多蛋越好,這是否取決於我們的年紀呢?咁c6丁丁有多大影响呢?另外你介唔介意告訴我你找那位醫生幫你嗎?我之前兩次iui找仁安龍醫生,感覺不太好,現在睇緊另一位生殖科私家醫生,又不知好唔好找他,咁多問題,麻煩哂!


大宅

積分: 3461


11#
發表於 11-9-13 16:05 |只看該作者

回覆:C6丁丁形態得3,iui or ivf?

勞醫生係唔係偉澤既勞醫生?

我之前都諗住book佢,只可惜佢太full, 我唔想等,所以搵咗偉澤另一個醫生做...不過都覺得幾好
依家放咗胎,等結果




大宅

積分: 1758


12#
發表於 11-9-13 16:19 |只看該作者
回覆 lolonorna 的帖子

無錯係佢呀!我只見過他一次,感覺不錯,也很細心,但不知好唔好找他做ivf,因為要出中環不是太方便你放了胎要小心一點,希望聽到你好消息


大宅

積分: 3461


13#
發表於 11-9-13 16:24 |只看該作者

引用:回覆+eggshell+的帖子 咁即係越多蛋越好,

原帖由 beanie430 於 11-09-13 發表
回覆 eggshell 的帖子

咁即係越多蛋越好,這是否取決於我們的年紀呢?咁c6丁丁有多大影响呢?另外你介唔介 ...
聽d jm講唔一定係越多越好...而且抽得多,都要睇有幾多粒受到精分裂成胚胎...貴精不貴多...

我自己就抽到十二粒,粒粒都受到精分裂成胚胎,放咗兩個新鮮胎,剩返十個,但可以雪既有六個,四個唔要得,但我已經好滿足有呢個result了




大宅

積分: 3461


14#
發表於 11-9-13 16:34 |只看該作者

引用:回覆+lolonorna+的帖子 無錯係佢呀!我只

原帖由 beanie430 於 11-09-13 發表
回覆 lolonorna 的帖子

無錯係佢呀!我只見過他一次,感覺不錯,也很細心,但不知好唔好找他做ivf,因為要 ...
網上睇對勞醫生既評語都好好,如果佢有期,俾佢做都幾好
我住九龍灣,都係去中環做...好醫生難求呀




大宅

積分: 1758


15#
發表於 11-9-13 16:38 |只看該作者
回覆 lolonorna 的帖子

起初我很抗拒ivf的,不過現在聽來都不錯,而且這可能真是唯一幫到我的辦法!請問偉澤ivf收費如何?跟得好嗎?我猶疑緊不知偉澤做還是仁安做,仁安方便很多,但兩次iui失敗令我唔想再去嗰度


別墅

積分: 669


16#
發表於 11-9-13 17:53 |只看該作者

引用:勞醫生係唔係偉澤既勞醫生? 我之前都諗住

原帖由 lolonorna 於 11-09-13 發表
勞醫生係唔係偉澤既勞醫生?

我之前都諗住book佢,只可惜佢太full, 我唔想等,所以搵咗偉澤另一個醫生做.. ...
我想問收費貴唔貴吖




大宅

積分: 3461


17#
發表於 11-9-13 18:23 |只看該作者

引用:回覆+lolonorna+的帖子 起初我很抗拒ivf的

原帖由 beanie430 於 11-09-13 發表
回覆 lolonorna 的帖子

起初我很抗拒ivf的,不過現在聽來都不錯,而且這可能真是唯一幫到我的辦法!請問偉 ...
個package就七萬五,另加抽卵時麻醉師四千
佢話如果個別case要用特別藥物,就另加
我就冇用特別藥物,不過療程開始之前check呢check路,再加老公之前雪sample都用咗成萬,所以到依家都用咗差唔多九萬




大宅

積分: 3461


18#
發表於 11-9-13 18:28 |只看該作者

引用:回覆+lolonorna+的帖子 起初我很抗拒ivf的

原帖由 beanie430 於 11-09-13 發表
回覆 lolonorna 的帖子

起初我很抗拒ivf的,不過現在聽來都不錯,而且這可能真是唯一幫到我的辦法!請問偉 ...
仁安我未試過...個人認為偉澤跟得唔錯,姑娘同醫生都好好人




大宅

積分: 1758


19#
發表於 11-9-13 20:37 |只看該作者
九萬蚊都無辧法la
你講得啱... "好醫生難求",希望老細唔好炸我形話我成日請假la


男爵府

積分: 8779


20#
發表於 11-9-13 20:51 |只看該作者
回覆 beanie430 的帖子

beanie430 我係喺勞醫生度做嫁.我上次做ivf用咗七萬五,但係每個人都唔同,因為我之前打的劑量唔係好高,如果用藥多就會貴d.(但我做ivf之前做過一次iui,所以有d野可能之前check咗所以ivf時唔洗再將條數我就冇計落去),如果你要預,勞醫生果度就會話係$75000-$90000, 做顯影果個我都有做,好似兩千蚊. 我做完果個就做iui,但唔成功,之後就做ivf,唔成功. 之後放雪胎又係要睇你用咩方法,醫生費$5000, lab費用$6000 之後要加埋藥費.
而抽蛋就貴精不貴多...年齡係會影響蛋蛋數量,不過,放心交比醫生啦.
另外,你c6 d丁丁唔係咁好,對受精都會有影響嫁, 如果佢d 丁丁唔好,你抽十幾廿粒都冇用,因為怕卵子受唔到精,所以,做之前,你一定要同你c6溝通好先...兩個都要做下運動,做ivf之前做下針灸都有用(男同女都做)
如果要決定做ivf,你先生支持好重要,所以我見到你話如果做ivf,就要你自己籌$$...佢會唔會有d唔負責任(我咁講希望你唔好介意) 做ivf,女人真係要老公支持先得,你打針藥會好影響情緒

點評

eggshell  agree, c6 一同做下運動, 戒吓口,早D sleep!  發表於 11-9-13 22:26

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo