想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-9 11:59 |只看該作者
奇怪,平時痛到每一個月必定要返工射波,打止痛針,仲痛到不停地嘔,連飲水都嘔。今天第二曰m,但量只係像第一天咁,平時多到連瞓覺用的巾到滿到瀉,又多一舊舊血塊,今次又得小小



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 3070


2#
發表於 11-10-10 11:55 |只看該作者
本帖最後由 siu_lo 於 11-10-10 11:55 編輯

回覆 creami0823 的帖子

你有冇check過有冇bingo架, 有血都未必係m到架喎


大宅

積分: 1074


3#
發表於 11-10-10 12:24 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

我都係唔係好多m!醫生仲同我講今次會多些,我全完唔覺。反而上次iui後就明顯多m 左!噚曰day 3 都係因為食左大閘蟹先多返!
我都覺得奇怪!




大宅

積分: 2678


4#
發表於 11-10-10 12:29 |只看該作者

引用:我都係唔係好多m!醫生仲同我講今次會多些,

原帖由 august2000 於 11-10-10 發表
我都係唔係好多m!醫生仲同我講今次會多些,我全完唔覺。反而上次iui後就明顯多m 左!噚曰day 3 都係因為食 ...
因我有子宮腺肌瘤同移位,如果m來得不多我諗反而唔好,積住d瘀血~~




15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo