想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


1#
發表於 11-10-5 18:51 |只看該作者
做完IUI第二日個肚兩邊扯住痛, 下午仲有少少血, 點解會咁O架? 雖然我對今次IUI期望不大, 但都唔使咁快話俾我聽失敗呀???


大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-10-5 21:32 |只看該作者

回覆:做完IUI第二日流少許血...

會唔會整損左?




珍珠宮

積分: 43543

好媽媽勳章


3#
發表於 11-10-6 12:37 |只看該作者
整損咗又會隔成日先流血

不過我開始塞藥又無再流, 所以唔理啦, 不過唔明點解iui完第二日先肚痛, 唔通第二日先排卵 mouth:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo