想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5156


1#
發表於 11-10-5 19:09 |只看該作者
要唔要問左朋友先, 但未夠3個月, 我唔係好想俾人知, 點好呢?


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-10-5 19:17 |只看該作者

回覆:有左6個WEEKS,可唔可以去婚宴?

我都有呢個情況...




公爵府

積分: 27160

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 11-10-5 19:57 |只看該作者
其實係睇你自己點睇, 我有第1胎時, 懷孕初期都有參加朋友的婚宴, 陀到7個月時, 另一個朋友結婚, 我都有參加佢的婚宴, 我都無同第1個結婚的朋友講, 第2個朋友佢都知我陀緊bb, 佢都無所謂...如果你覺得有影響就唔好去, 等自己安心d...


大宅

積分: 3461


4#
發表於 11-10-5 20:33 |只看該作者

回覆:有左6個WEEKS,可唔可以去婚宴?

我下個月都有兩餐要飲,但啱啱有咗阿b.......我決定唔去,唔想有咩事先後悔





男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-10-5 21:10 |只看該作者

回覆:lolonorna 的帖子

我未同朋友講呀 唔知點講好




大宅

積分: 4810


6#
發表於 11-10-5 21:18 |只看該作者

回覆:有左6個WEEKS,可唔可以去婚宴?

我初期有左,有3單,都冇去,因為流血流啡,選擇在家休息!而且新人既屋企又可能介意,怕相沖!去唔到,咪話唔得閒,或者到時話病,發燒囉!




大宅

積分: 2269


7#
發表於 11-10-5 22:21 |只看該作者

回覆:有左6個WEEKS,可唔可以去婚宴?

咁做唔做人情嫁




大宅

積分: 3833


8#
發表於 11-10-5 22:50 |只看該作者

回覆:有左6個WEEKS,可唔可以去婚宴?

希望解答到
myphoto.jpg




大宅

積分: 2896


9#
發表於 11-10-5 23:30 |只看該作者
我知道自己有咗之後5日, 都照去老公堂妹個BIG DAY
黎梗wk 11 都要去另一單婚宴
其實自己百無禁忌, 係驚人地介意o者
但我去老公堂妹個BIG DAY, 我見到佢堂嫂都有咗
黎梗 wk 11 o個單, 都有2個朋友係大住肚去
so 我都唔特登講, 照去, 因為新人應該唔介意


男爵府

積分: 9408


10#
發表於 11-10-6 02:52 |只看該作者

回覆:BBIX 的帖子

我有咗bb而結婚,請著一個孕婦來飲我自己都晤知佢有咗!之後婚禮後我去照bb心跳已經停止了咁樣沖埋黎我真係想 依d野駁唔過的!舌底可能係你!



耐心地等待成功

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo