係咪最小防腐劑就吾知...
不過我見過噹噹烏冬..一 d 放係即食麵果邊....一d ( 同一 packing ) 既放係牛油果d 到..我估一樣掛.....如果真係想知係咪多防腐劑...可以睇下佢製做日期同 expiry date 相差幾遠 ....
而用來炒....用吾駛雪果d ok 啦...因為放係急凍櫃果d 又要拎出來溶雪...仲會" 濕 d " 呢.....如果用來炒會麻煩 d tim.....
應當一無掛慮,只要凡事藉着禱告、祈求和感謝,將你們所要的告訴上帝。
上帝所賜那超越人所能了解的平安(註),必在基督耶穌裏,保守你們的心懷意念。