烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 45698


1#
發表於 11-10-6 14:05 |只看該作者
超市 見有三個位有得賣

長放响 即食麵
放响 芝士牛油個邊
放响 雪糕冰櫃


想問係咪即係 放响冰櫃 個 d 係最少防 fu 劑?

如果整炒烏冬,應該邊種會好 d


唔該
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


琥珀宮

積分: 196696

畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


2#
發表於 11-10-6 14:58 |只看該作者
係咪最小防腐劑就吾知...

不過我見過噹噹烏冬..一 d 放係即食麵果邊....一d ( 同一 packing ) 既放係牛油果d 到..我估一樣掛.....如果真係想知係咪多防腐劑...可以睇下佢製做日期同 expiry date 相差幾遠 ....

而用來炒....用吾駛雪果d ok 啦...因為放係急凍櫃果d 又要拎出來溶雪...仲會" 濕 d " 呢.....如果用來炒會麻煩 d tim.....
應當一無掛慮,只要凡事藉着禱告、祈求和感謝,將你們所要的告訴上帝。
上帝所賜那超越人所能了解的平安(註),必在基督耶穌裏,保守你們的心懷意念。


水晶宮

積分: 73348


3#
發表於 11-10-6 15:54 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-10-6 14:05
超市 見有三個位有得賣

長放响 即食麵
我鐘意放冰櫃果d, 我買曰製稻庭, 我轉頭影張相比你,好好食,媽有口感,好食過出面自家烏冬!d我d仔女一定要食這個!!!!!


水晶宮

積分: 73348


4#
發表於 11-10-6 16:01 |只看該作者

回覆:買烏冬

我用來炒,一d都唔sticky,用滾水煮less than 1 min,過冷河就炒得!我樓下街市$46元一包,但大埔街市只是$26元,一模一樣,但太遠啦!
myphoto.jpg



點評

yee2008  呢隻超正  發表於 11-10-6 16:07


侯爵府

積分: 21973

2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


5#
發表於 11-10-6 16:08 |只看該作者
回覆 wcandtt 的帖子

大埔邊度??


水晶宮

積分: 73348


6#
發表於 11-10-6 16:19 |只看該作者

回覆:yee2008 的帖子

好大個間市政大樓。




象牙宮

積分: 208040

2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 11-10-6 17:33 |只看該作者
乾烏冬, 好滑



珍珠宮

積分: 45698


8#
發表於 11-10-6 17:35 |只看該作者
christmas6218 發表於 11-10-6 17:33
乾烏冬, 好滑

         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


9#
發表於 11-10-6 17:36 |只看該作者
yfceo 發表於 11-10-6 14:58
因為放係急凍櫃果d 又要拎出來溶雪...仲會" 濕 d " 呢 ...

mouth:唔該哂,我開始明白箇中既奧秘
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


10#
發表於 11-10-6 17:37 |只看該作者
wcandtt 發表於 11-10-6 16:01
我用來炒,一d都唔sticky,用滾水煮less than 1 min,過冷河就炒得!我樓下街市$46元一包,但大埔街市只是$ ...

我都有食過呢隻,但要搭車去大昌至買到,好多時返到歸都淋哂 lu
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


瑪瑙宮

積分: 143975

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-6 17:47 |只看該作者
本帖最後由 mickeyeva 於 11-10-6 17:48 編輯

其實佳X放涷櫃的韓國烏冬, 都唔差5個買$19.9! 最近在吉豬島涷櫃的ACE讚岐烏冬, 5個買$20 (還有隻細切讚岐烏冬同價, 不過未試過), 都好滑! 兩隻不妨一試!


珍珠宮

積分: 45698


12#
發表於 11-10-6 17:48 |只看該作者
mickeyeva 發表於 11-10-6 17:47
其實佳X放涷櫃的韓國烏冬, 都唔差5個買$19.9! 最近在吉豬島涷櫃的ACE讚岐烏冬, 5個買$20 (還有隻細切讚岐烏 ...

咁你係淥定炒呀?
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


別墅

積分: 644


13#
發表於 11-10-6 17:55 |只看該作者
wcandtt 發表於 11-10-6 16:01
我用來炒,一d都唔sticky,用滾水煮less than 1 min,過冷河就炒得!我樓下街市$46元一包,但大埔街市只是$ ...
我都只係食呢隻! 原來大埔賣咁平呢...可惜太遠, 雪櫃又無咁多位放, 如果唔係大手入貨都有 so


瑪瑙宮

積分: 143975

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-10-6 18:14 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-10-6 17:48
咁你係淥定炒呀?

我多數用嚟打邊爐, 或煮熱後隔水, 加冷麵汁和ACE紫菜芝麻木魚碎(唔知你在超市見過未, 容量像樽裝蜜糖), 好好味!我好少炒烏冬, 因囡囡唔係好鐘意食, 不過應該炒都無問題, 先煮散後才炒!


男爵府

積分: 8338


15#
發表於 11-10-6 19:18 |只看該作者

回覆:mickeyeva 的帖子

下次試試先



進一步挑戰 GO!GO!


珍珠宮

積分: 45698


16#
發表於 11-10-6 20:15 |只看該作者
mickeyeva 發表於 11-10-6 18:14
我多數用嚟打邊爐, 或煮熱後隔水, 加冷麵汁和ACE紫菜芝麻木魚碎(唔知你在超市見過未, 容量像樽裝蜜糖), 好 ...

係喎,真係一直都冇咁諗添


唔該哂呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo