立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12111
水晶宮
積分: 50566
原帖由 tammy2008 於 11-10-05 發表 幹嘛不乾脆叫焗蛋糕呢.... 馬拉糕應該是蒸的啊~
珍珠宮
積分: 46799
原帖由 fungwongphie 於 11-10-05 發表 要睇你食譜至知係馬拉糕定普通蒸蛋糕喎
大宅
積分: 2508
joeyjoeycc 發表於 11-10-5 22:10 自發粉80g,黃糖100g,奶60ml,蛋一隻,牛油30g,蒸左30mins
joeyjoeycc 發表於 11-10-5 22:00 我係蒸架
原帖由 tammy2008 於 11-10-05 發表 吓.... why 個底會焦焦地既....
原帖由 kifanbaby 於 11-10-05 發表 http://www.leisure-cat.com/frm_1272.htm我跟呢個整到囉
禁止訪問
積分: 11709
積分: 196
joeyjoeycc 發表於 11-10-5 23:38 我都想知點解會咁。現在只好留返明天做早餐,味道ok架,只係個樣怪怪地,好彩呢底好細咋 ...
原帖由 花蝴蝶 於 11-10-05 發表 下次可以試下用蒸龍,可能會好d!
原帖由 tammy2008 於 11-10-05 發表 係咪蒸乾咗呀 ? 有冇用水蒸架.... 係咪信咗街邊 sales 講, 用鑊乾焗就等於蒸呀 ?
原帖由 fungwongphie 於 11-10-06 發表 顏色唔似用真黄糖喎,定係落少咗糖呢? ...
原帖由 jimmbenny 於 11-10-05 發表 點解唔加吉士粉呀?加左好d架wo
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy