想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 657


1#
發表於 11-10-4 10:03 |只看該作者
如題(但係有流啡)




伯爵府

積分: 15236


2#
發表於 11-10-4 10:17 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

正常,因太小!




男爵府

積分: 6108


3#
發表於 11-10-4 10:18 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

我4週 剛發現 但醫生咩都照唔到 我都擔心呀....




大宅

積分: 2956


4#
發表於 11-10-4 10:28 |只看該作者
正常係冇咁快睇到喎!唔好太擔心,休息多D

[url=http://www.pregnology.com][/url]


別墅

積分: 657


5#
發表於 11-10-4 10:37 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

我都係有左4週就流啡...今日返去覆診只見到胎襄,但係又有d流啡啦....醫生話未見到有bb呀....真係好擔心呀(唔想再一次小產呀)

請問有冇Jm知道正常幾多週會照到心跳呀?



點評

bksbb  around 6-8 weeks la...  發表於 11-10-5 00:29


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-10-4 11:05 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

你訓多d床 我停左流喇
但尋日連胎long都未照到 有d擔心




禁止訪問

積分: 5607


7#
發表於 11-10-4 11:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-10-4 11:13 |只看該作者

回覆:taztaz0101 的帖子

好驚呀 會唔會有咩先兆




侯爵府

積分: 21825


9#
發表於 11-10-4 11:35 |只看該作者

5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

仲係細,唔使太擔心住,多d休息,如要返工就叫醫生開幾日假抖下



愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 4981


10#
發表於 11-10-4 11:40 |只看該作者
Kittymimi223,

基本上7WEEK先照到心跳, 如果有流啡就要BED REST, 唔好做操重野, 唔好去街啦~ 叫醫生開一星期假比你啦...

見紅就即刻入急症啦~


別墅

積分: 657


11#
發表於 11-10-4 11:58 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

星期六book左睇私家,睇下到時會唔再照到啦(希望可以照到閃閃啦)

但係點解有d JM 5週幾就可以見到閃閃呢?:




男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-10-4 12:02 |只看該作者

回覆:sa80 的帖子

訓床訓幾耐先好ga?




別墅

積分: 657


13#
發表於 11-10-4 12:10 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

你有冇睇中醫呀,叫佢開安胎藥俾你呀...我覺得飲左好d呀....

最好瞓到冇流為至呀




男爵府

積分: 6108


14#
發表於 11-10-4 12:14 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

無呀 我唔敢行咁多 想個胎穩定d先




大宅

積分: 1837


15#
發表於 11-10-4 12:42 |只看該作者

回覆:Kittymimi223 的帖子

五週見到閃閃是比較早,有d七至八週才看到。不用擔心,只要size有增長也okay。妳照到幾cm呢?




別墅

積分: 657


16#
發表於 11-10-4 13:14 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

中政府醫生冇講只係話正常囉

不過星期六去睇私家會問嫁啦




男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 11-10-4 17:51 |只看該作者
正常. 我6周時都係只見胎囊.
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤


別墅

積分: 657


18#
發表於 11-10-4 18:26 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

咁你幾多週先照到bb同閃閃呀?




大宅

積分: 4336

畀面勳章


19#
發表於 11-10-4 18:49 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

我四周時因流血去左聯合急症,又係話照唔到胎朗,醫生話一係宮外孕,一係太早!隔左5日,我自己去私家照就有啦!(因之前流血作小x,擔心有問題,出左院自己去私家睇!可能太早,真係會睇唔到,放心!
我剛收到聯合打黎,話之前係我陰道抽分泌驗到有大腸桿菌,依家食緊抗生素!唉,未有時又擔心點解自己未有,到有左,又擔心照唔到胎朗,好啦,照到啦,依家又要食藥,好擔食藥會影響bb!
人都(碘)




別墅

積分: 657


20#
發表於 11-10-4 19:25 |只看該作者

回覆:5週6只見胎襄,未見到bb.正常嗎

我都係一樣因為之前個胎小x所以今胎好緊張呀...一流啡就去睇急症



你已家幾多週呀,照到亞b同閃閃未呀?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo