想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3070


1#
發表於 11-10-5 10:15 |只看該作者
今天是放胎後第12日,我因OHSS引起多個地方積液,呼吸困難已經住了2晚醫院每天抽4支血又訓不到因不可平訓,肚圍+體重每日都在增加,到底我幾時先可以番屋企我真係好吾開心




大宅

積分: 2447


2#
發表於 11-10-5 10:35 |只看該作者

回覆:siu_lo 的帖子

原來你都Ohss,我都開始有d!不過醫生話有Ohss成孕機會大




大宅

積分: 3070


3#
發表於 11-10-5 10:38 |只看該作者

回覆:ice_kiola 的帖子

最慘




大宅

積分: 3938


4#
發表於 11-10-5 10:56 |只看該作者

引用:今天是放胎後第12日,我因OHSS引起多個地方

原帖由 siu_lo 於 11-10-05 發表
今天是放胎後第12日,我因OHSS引起多個地方積液,呼吸困難已經住了2晚醫院每天抽4支血又訓不到因不可平訓, ...
乖乖地放鬆啲!給力!





大宅

積分: 1458


5#
發表於 11-10-5 13:17 |只看該作者
本帖最後由 hellobaby1978 於 11-10-5 13:19 編輯

回覆 siu_lo 的帖子

我好明白妳呀, 因為我9月做第一次IUI, 因OHSS入左院6日5夜, 真係好辛苦, 個肚高峰期有36吋, 重左好多, 又痛, 又想嘔, 日日俾人抽3次血, 每次抽3支, 抽到雙手瘀晒. 其實做IUI發生OHSS的機會係好細, 因為藥份只係IVF的1/5, 但都俾我中左......我依家D腹水退左好多, 但卵巢仍然大, 所以個肚仲係大大0地, 最好笑係屋企留下個SECURE堅持話我有左3個月, 話唔係佢又唔信, 俾佢激死!

加油呀, 做女人係辛苦D, 老公錫番就得啦!


大宅

積分: 3070


6#
發表於 11-10-5 14:31 |只看該作者

回覆:hellobaby1978 的帖子

其實個醫生已經一早用好小劑量既針藥了,令OHSS嚴重左係打左2支安胎針之後,你當時連個肺都有水?




大宅

積分: 1074


7#
發表於 11-10-5 14:46 |只看該作者

回覆:siu_lo 的帖子

Siu lo.. 加油!希望你今次順利bingo




大宅

積分: 1458


8#
發表於 11-10-5 16:20 |只看該作者
回覆 siu_lo 的帖子

我唔知呀, 總之就有腹水, 我都係打完兩支安胎針就出事


男爵府

積分: 7674


9#
發表於 11-10-5 16:39 |只看該作者

回覆:人做ivf我做ivf, 我都算多災多難

Add oil
Get well soon and bingo!




大宅

積分: 1837


10#
發表於 11-10-5 19:16 |只看該作者

回覆:siu_lo 的帖子

振作!希望妳早日退水腫和可以順利帶BB返屋企!




彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 11-10-5 19:29 |只看該作者
加油呀


伯爵府

積分: 19320

熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 陪月勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


12#
發表於 11-10-5 19:37 |只看該作者
加油~


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


13#
發表於 11-10-5 21:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3070


14#
發表於 11-10-5 21:44 |只看該作者

回覆:人做ivf我做ivf, 我都算多災多難

頭先見紅了,可能m到但奇怪我只有小小失望,但隔一陣睇又冇血




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo