想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2335


1#
發表於 11-10-5 14:10 |只看該作者
我想要BB。想知到就來有BB嗰兩個星期.你地會有無咩反應?因為我period要下星期先來.如正常都會早幾日來.但依個星期都無乜胃口.一日都吃唔到一餐飯.覺得好飽咁.有時肚餓但友唔想吃.星期一開始我就覺得我好多胃氣咁.頂住頂住.
我之前有咗都系咁.有好多胃氣.依家我真系好想知我會唔會有BB呢?因為一星期前同老公冷戰咗,星期一先好番,但系就無咩野講.因為我懷疑巨同公司下屬有點關系.所以大家心情都唔系咁好.好想有新嘅話題同巨講.


大宅

積分: 2335


2#
發表於 11-10-5 16:34 |只看該作者
本帖最後由 kamdy1027 於 11-10-5 16:36 編輯

回覆 kamdy1027 的帖子


大宅

積分: 4810


3#
發表於 11-10-5 17:34 |只看該作者

回覆:急 想知到0岩0岩有咗BB會有點咩唔同

如果老公有外遇,你又真係有左,都未必留得住個老公!你又未到期驗孕,不如直接同老公傾下佢有外遇單野先啦!




大宅

積分: 2335


4#
發表於 11-10-5 23:56 |只看該作者
今晚巨同我講話無第三者.只系公司事而另巨好煩.


珍珠宮

積分: 30303


5#
發表於 11-10-6 00:08 |只看該作者

回覆:急 想知到0岩0岩有咗BB會有點咩唔同

其實bb係大家嘅愛情結晶品,必須要大家感情好好先好行呢一步,如果有問題必須要雙方解決好同考慮清楚,唔好以為生個b就可以綁住個男人,我未見過有成功嘅例子...見過嘅都係生完後,個男人越走越遠,個女又唔甘心又走左去,只有個小朋友就無人理,越學越壞,何必呢?




大宅

積分: 2335


6#
發表於 11-10-6 07:55 |只看該作者
其實我都明.唔該你提醒

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo