想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 175


1#
發表於 11-10-11 10:13 |只看該作者
原本是興高采烈,可惜最後C6突然冇mood,唔成功!之前都有發生過,但從不會因為咁而發脾氣。好唔開心,或者可以總括:無期望便無失望!




男爵府

積分: 9408


2#
發表於 11-10-11 10:26 |只看該作者

回覆:chip111 的帖子

冇mood,冇mood都要do啦!唔係咩叫交功課呀!



耐心地等待成功


大宅

積分: 2956


3#
發表於 11-10-11 10:37 |只看該作者
我上個cycle(cycle2)同你嘅情況差唔多,cycle1搵唔到蛋蛋,cycle2終於見到深粗,但嗰晚do唔到,我簡直由天堂跌咗落18層地獄…今個cycle有壓力,今日day15,體溫跌,但冇分泌…都唔知今個月會唔會又冇蛋蛋…
[url=http://www.pregnology.com][/url]


複式洋房

積分: 175


4#
發表於 11-10-11 10:48 |只看該作者

引用:冇mood,冇mood都要do啦!唔係咩叫交功課呀

原帖由 Kit_ming 於 11-10-11 發表
冇mood,冇mood都要do啦!唔係咩叫交功課呀!
有! 但佢突然唔得!慶幸咁多年從未試過。但擒晚又有線又有哈哈笑既情況下唔得,我真係想喊!但心裡面真係好怪自己,點解要發脾氣,佢其實一直都有配合我。唉!





複式洋房

積分: 175


5#
發表於 11-10-11 10:51 |只看該作者

引用:我上個cycle(cycle2)同你嘅情況差唔多,cyc

原帖由 ttmy 於 11-10-11 發表
我上個cycle(cycle2)同你嘅情況差唔多,cycle1搵唔到蛋蛋,cycle2終於見到深粗,但嗰晚do唔到,我簡直由天 ...
我跌超過18層了!其實試超過一年,身邊所有朋友都生晒,自己真係好著急。可能,依個就係落地獄既真正原因!




子爵府

積分: 10557


6#
發表於 11-10-11 11:02 |只看該作者

紅D深粗,哈哈笑有公仔,但係....

會唔會你太想生比比,另琴佢套大壓力喇?!
Enjoy d



堅持到底, 就是勝利!


男爵府

積分: 7674


7#
發表於 11-10-11 11:05 |只看該作者

引用:冇mood,冇mood都要do啦!唔係咩叫交功課呀

原帖由 Kit_ming 於 11-10-11 發表
冇mood,冇mood都要do啦!唔係咩叫交功課呀!





版主

積分: 53190

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


8#
發表於 11-10-11 11:49 |只看該作者
chip111 發表於 11-10-11 10:13
原本是興高采烈,可惜最後C6突然冇mood,唔成功!之前都有發生過,但從不會因為咁而發脾氣。好唔開心,或者 ...
跟時間表做男人都會有壓力,可能怕完事後唔bingo,令你失望。

唔緊要喇,下個月keep住check排卵,估計差唔多o個一、兩日前同佢講聲,等佢都有d心理準備。
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


大宅

積分: 1299


9#
發表於 11-10-11 11:59 |只看該作者
昨日CHECK到哈哈笑, 如果今日DODO都唔遲. RELAX 祝你成功


複式洋房

積分: 175


10#
發表於 11-10-11 12:01 |只看該作者

回覆:babyislove 的帖子

由失敗>等到排卵>再失敗!每個cycle都有期望,就係大家都想要,亦從未試過先至失望!




複式洋房

積分: 175


11#
發表於 11-10-11 12:02 |只看該作者

引用:昨日CHECK到哈哈笑,+如果今日DODO都唔遲.++

原帖由 fifikong 於 11-10-11 發表
昨日CHECK到哈哈笑, 如果今日DODO都唔遲. RELAX 祝你成功
多謝晒你!但我相信今晚大家都唔會有Mood!




版主

積分: 53190

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


12#
發表於 11-10-11 12:06 |只看該作者
chip111 發表於 11-10-11 12:01
由失敗>等到排卵>再失敗!每個cycle都有期望,就係大家都想要,亦從未試過先至失望!



...
可以同所愛o既人生bb係開心o既事,盡量去享受過程,更有助bingo呢!

加油
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo