想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 11-10-11 12:46 |只看該作者
仲未sure 係咪bingo…
我cycle 28days ..
綠d 仍然淺烘到睇唔到咁濟…
但紅d 就咁。即係點


temp_photo.jpg



點評

fanfan0582  你綠d浸得唔夠,應該浸到max下少少  發表於 11-10-11 22:44
cindylok  正常係有紅d先會咁深色 ,m前淺控應該好似中間果支咁色  發表於 11-10-11 22:43


複式洋房

積分: 335


2#
發表於 11-10-11 12:51 |只看該作者

回覆:kisscandysweet 的帖子

祝你好運到




大宅

積分: 4667


3#
發表於 11-10-11 13:12 |只看該作者
回覆 kisscandysweet 的帖子

你好哦~ 咁想請問你有冇任何谷 M feel 呀? 因為我今日 day 24 呀... 想睇下同你個 feel 一唔一樣, 不過我紅 D 就白雪雪啦...

Good Luck!!


男爵府

積分: 5301

認識瑞士牛牛第一回 好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


4#
發表於 11-10-11 13:17 |只看該作者
想請問一下紅同綠有咩分別??
我已經努力左4個月,想追多個陪哥哥
日日用綠D攪到好大壓力

GOOD LUCK~~


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-10-11 13:39 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

有ah~超谷ah~胸痛..個肚好怨同腰骨痛


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 11-10-11 13:43 |只看該作者
回覆 tiktiktmlkl 的帖子

紅係check排卵..但都check到bingo..好似話m前會加深..但有d人m前紅d都有線><"
綠d只for check bingo..
但無咁快check到,,通常好似係紅d深粗綠d先有淺線..
唔知有無講錯


大宅

積分: 4667


7#
發表於 11-10-11 13:54 |只看該作者
回覆 kisscandysweet 的帖子

我有係呀? 咁你有冇分泌呀?


大宅

積分: 4667


8#
發表於 11-10-11 13:56 |只看該作者
回覆 tiktiktmlkl 的帖子

你驗到紅 D 一日一日加深先用綠 D 啦~~~
如 Bingo 紅 D 會先有線的, 咁咪唔使浪費晒啲綠 D 咯^^


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 11-10-11 14:08 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

有ah~ 好多...


大宅

積分: 3297


10#
發表於 11-10-11 14:33 |只看該作者
回覆 kisscandysweet 的帖子

我想問.. 你D 分泌同 排卵時個D 同唔同架?

排卵前個D 分泌 係 水黎既. 自從排卵之後我開始又有分泌, 依幾日仲多左好多, 係黃黃地, 杰杰地架. V V 仲好混淆添.
我而家好 CONFUSE 究竟點解會咁, 以前從未試過咁樣. 我擔心係唔係子宮出左咩問題.
好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 4667


11#
發表於 11-10-11 15:15 |只看該作者
回覆 kisscandysweet 的帖子

我尋日有黃分泌, 今日又無啦~~~ 尋日超強烈 谷 M 痛, 今日又好似減輕了... 好奇怪


別墅

積分: 627


12#
發表於 11-10-11 16:43 |只看該作者

引用:仲未sure+係咪bingo… 我cycle+28days+..

原帖由 kisscandysweet 於 11-10-11 發表
仲未sure 係咪bingo…
我cycle 28days ..
綠d 仍然淺烘到睇唔到咁濟…
我剛剛用cb驗都係超淺控呀!我想問下會否準備m到呢!m到前會否影響結果呢?




男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-10-11 16:46 |只看該作者
回覆 Galli 的帖子

CB應該好準ga bo


別墅

積分: 627


14#
發表於 11-10-11 16:53 |只看該作者

引用:回覆+Galli+的帖子 CB應該好準ga+bo

原帖由 kisscandysweet 於 11-10-11 發表
回覆 Galli 的帖子

CB應該好準ga bo
但我有谷m感覺,我唔知淺控係咩意思,會唔會m前會淺控係正常呢?




大宅

積分: 3643


15#
發表於 11-10-11 17:21 |只看該作者
回覆 keroppi_JJ 的帖子

請問分泌是否黃色? 我今日都係DAY27, 好頭暈, 腰骨好痛, ... 我M一直吾準架..


大宅

積分: 3643


16#
發表於 11-10-11 17:31 |只看該作者
回覆 WM58321 的帖子

自從排卵之後我開始又有分泌, 依幾日仲多左好多, 係黃黃地, 杰杰地架. V V 仲好混淆添.

我同你一樣, 但係剛用MANNINGS 既棒棒又無線, 會吾會太早驗吾到呢??


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-10-11 17:48 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

萬0無CB咁快CHECK到GA~~


大宅

積分: 3297


18#
發表於 11-10-11 19:01 |只看該作者
回覆 jessying 的帖子

我都唔知呀. 你今日 DAY 幾? 我今日先 DAY-23 仲有 至少五日先至 M黎.所以未必 CHECK 到都唔定架..

好想做媽媽...~!~


大宅

積分: 3643


19#
發表於 11-10-11 22:34 |只看該作者
回覆 kisscandysweet 的帖子

我一直有用紅D架, 不過我可能我多LOG又肥又飲得多水, 所以我都吾知幾時先係深粗, 另一方面我都有排EGG食維生素, 我DAY1係15SEP, 我估我約3號排EGG, 因為果日既紅D比其他日子粗, 我POST過相, 好多JM話有50%以上, 所以就DODO左幾日, 今日係DAY27, 你覺得我用吾用CB 既DIT. 試下好呢???


大宅

積分: 3643


20#
發表於 11-10-11 22:35 |只看該作者
回覆 WM58321 的帖子

DAY 27.... 正等待... 好苦惱吖....

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo