想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 545


1#
發表於 11-10-4 11:06 |只看該作者
如題~~~~thx




珍珠宮

積分: 30303


2#
發表於 11-10-4 12:40 |只看該作者

回覆:想問各位jm排完卵等著床用暖包敷肚有用ma?

我剛day 1 就開始每晚暖包敷肚瞓覺,打算全個cycle都咁,試下無壞




大宅

積分: 3603


3#
發表於 11-10-4 13:13 |只看該作者

回覆:想問各位jm排完卵等著床用暖包敷肚有用ma?

之前睇過…懷孕不宜浸溫泉,原因係肚入面已有一定的溫度,而熱泉水令入面更熱,bb會好似中暑咁。
不過,唔知係咪等bingo都一樣…




別墅

積分: 545


4#
發表於 11-10-4 13:59 |只看該作者

引用:我剛day+1+就開始每晚暖包敷肚瞓覺,打算全

原帖由 qqj 於 11-10-04 發表
我剛day 1 就開始每晚暖包敷肚瞓覺,打算全個cycle都咁,試下無壞
Ok~~~~thx!





別墅

積分: 545


5#
發表於 11-10-4 14:01 |只看該作者

引用:之前睇過…懷孕不宜浸溫泉,原因係肚入面已

原帖由 Yan2008yan 於 11-10-04 發表
之前睇過…懷孕不宜浸溫泉,原因係肚入面已有一定的溫度,而熱泉水令入面更熱,bb會好似中暑咁。
不過,唔 ...
等bingo果時唔係令子宮暖d好d咩?不過唔知咁有冇用




珍珠宮

積分: 30303


6#
發表於 11-10-5 02:30 |只看該作者
等我星期四問下中醫先...


大宅

積分: 2277


7#
發表於 11-10-6 13:22 |只看該作者

引用:等我星期四問下中醫先...

原帖由 qqj 於 11-10-05 發表
等我星期四問下中醫先...
等你回覆!




珍珠宮

積分: 30303


8#
發表於 11-10-6 18:30 |只看該作者

回覆:想問各位jm排完卵等著床用暖包敷肚有用ma?

問左喇,寒嘅人敷會有幫助,熱嘅人就不適宜




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo