想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8657


1#
發表於 11-10-6 18:28 |只看該作者
我係4號早上10:30am用紅d有70-80%深粗,11:30pm有80%有哈哈笑,早上7:00有do do,5號早上10:30am同4:30pm用紅d有90%深粗,係晚上10:30pm用紅d得返70-80%,凌晨3:00am有do do,今早11:30am同5:00pm已經得30-40%,想問今晚還要do do嗎?我有機會有嗎?祝大家早孕!


大宅

積分: 2142


2#
發表於 11-10-6 19:55 |只看該作者
我嘅醫師係叫我哋隔日DODO, 因為精子要休息, 不過我都見過有JM連DO都中. 你昨晚和前日已DODO, 今晚可以唔駛. 排卵後一日(明日)可以補多次.

祝早孕~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo