想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 787


1#
發表於 11-10-9 20:46 |只看該作者
我想試吃排卵丸,但吾知道有冇負作用呢?在乜情況下先至要吃呢?請只教...


大宅

積分: 4931


2#
發表於 11-10-10 00:23 |只看該作者
artemiswong 發表於 11-10-9 20:46
我想試吃排卵丸,但吾知道有冇負作用呢?在乜情況下先至要吃呢?請只教...

我覺得跟醫生指示(照埋超聲波)食會好d,排卵藥都分好多隻. 每個人體質唔同,唔同既排卵藥反應又唔同, 例如食左子宮壁薄左好難著床,又例如食左無反應等等,咁配合超聲波,就知道一清二楚. 我當時都試左第3隻先岩食咋~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo