想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1906

美好大世界2017勳章


1#
發表於 11-10-7 10:05 |只看該作者
7/9day1,cycle 33-34,3/10來左m,不過完全無胸賬既感覺,而且只係來左好少,4/10仲無來,5/10同6/10都係一滴,幫手睇下下圖,定我諗多左??
myphoto.jpg




大宅

積分: 3934


2#
發表於 11-10-7 10:13 |只看該作者

引用:7/9day1,cycle+33-34,3/10來左m,不過完全

原帖由 akbaby1013 於 11-10-07 發表
7/9day1,cycle 33-34,3/10來左m,不過完全無胸賬既感覺,而且只係來左好少,4/10仲無來,5/10同6/10都係 ...
我見到呀!應該係!




大宅

積分: 1906

美好大世界2017勳章


3#
發表於 11-10-7 10:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+akbaby1013+於+11-10-07+發表

原帖由 海南雞飯 於 11-10-07 發表
我見到呀!應該係!
但又有m,小產過2次好驚吖




男爵府

積分: 5977


4#
發表於 11-10-7 11:03 |只看該作者
條線都好清楚下, 小心為上, 不如搵醫生check清楚d~


大宅

積分: 2679


5#
發表於 11-10-7 11:05 |只看該作者
今日見到好多Jm都bingo~~ 恭喜晒...休息多啲~~


禁止訪問

積分: 2770


6#
發表於 11-10-7 11:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3397


7#
發表於 11-10-7 11:22 |只看該作者
use CB digital to double check ah!


大宅

積分: 1906

美好大世界2017勳章


8#
發表於 11-10-7 11:27 |只看該作者

回覆:有來少少m,但綠d又有少少控哦,究竟bingo與否?!

多謝各位jm,今日book左中同西e....好怕諗多左




大宅

積分: 1906

美好大世界2017勳章


9#
發表於 11-10-7 11:38 |只看該作者

回覆:有來少少m,但綠d又有少少控哦,究竟bingo與否?!

勁快速睇完何ec,失望,佢無話我有左,跟返之前開d鼻敏藥我,我問佢如果真係有左使吾使飲安胎藥,佢話"依d咪安胎藥lor"搞笑




大宅

積分: 3934


10#
發表於 11-10-7 11:41 |只看該作者

引用:勁快速睇完何ec,失望,佢無話我有左,跟返

原帖由 akbaby1013 於 11-10-07 發表
勁快速睇完何ec,失望,佢無話我有左,跟返之前開d鼻敏藥我,我問佢如果真係有左使吾使飲安胎藥,佢話"依d咪 ...
一齊加油!




大宅

積分: 4691


11#
發表於 11-10-7 11:43 |只看該作者
akbaby1013 發表於 11-10-7 11:38
勁快速睇完何ec,失望,佢無話我有左,跟返之前開d鼻敏藥我,我問佢如果真係有左使吾使飲安胎藥,佢話"依d咪 ...
你咁快睇完何ec嘅???


大宅

積分: 1906

美好大世界2017勳章


12#
發表於 11-10-7 12:11 |只看該作者

引用:Quote:akbaby1013+發表於+11-10-7+11:38+勁

原帖由 kimchibb 於 11-10-07 發表
你咁快睇完何ec嘅???
Yes...個個星期五都有睇開佢架




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo