立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9088
大宅
積分: 4544
積分: 4254
原帖由 zobezobe123 於 11-10-08 發表 M小姐今日探坊我了.m量好少.遲左兩日了
原帖由 amychow 於 11-10-08 發表 又失敗!今天M小姐來了,已一年啦!
複式洋房
積分: 291
原帖由 emiliarabbit 於 11-10-08 發表 妳有無睇中或西醫檢查呀?
別墅
積分: 822
積分: 4931
子爵府
積分: 13931
積分: 3884
原帖由 amycoco 於 11-10-09 發表 回覆 maggie_kaki 的帖子 我今日day 1 呀~~~第2個cycle失敗呀~~~今個月要努力呀~~~
maggie_kaki 發表於 11-10-9 16:58 Amycoco,你同我同一日呀。
OKb 發表於 11-10-9 20:07 ^^我都係今日day 1 呀明天開始食排卵藥.
原帖由 emiliarabbit 於 11-10-09 發表 係醫生開比你架?day 1就要食架啦?點解要食架? 我今日check想開始食葉酸,原來我黎個月食緊個隻善x已經有400 ...
OKb 發表於 11-10-9 21:00 Day 2開始食呀,醫生開架,因為有多囊呀。我之前都係食藥加打針bingo架。 ...
zobezobe123 發表於 11-10-9 21:00 唉...我dm好小...有無人知點另佢多啲..
zobezobe123 發表於 11-10-9 21:49 可以講由頭到尾都得少少咋..本身我有甲高嘎...所以我覺得生bb機好微咯... ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy