夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1371


1#
發表於 11-12-3 14:28 |只看該作者
無意中發現老公開左個新淘寶AC。試左個密碼入去。發現佢買左勁多野送俾個女人。之後我奶奶幫我send左個e貓話俾個女人聽佢結左婚有個仔。點知個女人話好愛佢唔介意。我老公又俾佢迷到可以屋企都唔要。再迫佢就搬出去。而家未搬走。但又晩晚同個大陸女人QQ談情。真係好辛苦。真係好想拎個女人D資料周圍唱。話俾佢廠D人知佢勾引人老公。唱衰佢。但咁樣會唔會好無品




珍珠宮

積分: 45284


2#
發表於 11-12-3 14:35 |只看該作者
你唱衰佢,老公只會越走越遠...
不如好好傾下以後既路,長痛不如短痛


珍珠宮

積分: 45358


3#
發表於 11-12-3 15:02 |只看該作者
ddfannybb 發表於 11-12-3 14:35
你唱衰佢,老公只會越走越遠...
不如好好傾下以後既路,長痛不如短痛

Agree


別墅

積分: 812


4#
發表於 11-12-3 15:13 |只看該作者

回覆:發現老公有二奶

其實唔可以淨係怪人勾你老公,可能係你老公勾人呢?好好同老公傾,因為你地有小朋友,要以佢為重





複式洋房

積分: 396


5#
發表於 11-12-3 16:00 |只看該作者

發現老公有二奶

你要冷靜, 你有冇䏲過“全為愛 “的文章呀?




男爵府

積分: 6210

最關心BB問題熱投勳章 wyeth冷知識勳章


6#
發表於 11-12-3 16:29 |只看該作者

回覆:發現老公有二奶

其實而家解決咗問題先,諗下第時點仲好




大宅

積分: 1716


7#
發表於 11-12-3 16:33 |只看該作者
其實係你老公有問題, 點解要忍佢..


珍珠宮

積分: 38454


8#
發表於 11-12-3 17:36 |只看該作者
唱衰個女人, 不如唱衰個老公.
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


水晶宮

積分: 67993


9#
發表於 11-12-3 17:51 |只看該作者
yobi0000 發表於 11-12-3 14:28
無意中發現老公開左個新淘寶AC。試左個密碼入去。發現佢買左勁多野送俾個女人。之後我奶奶幫我send左個e貓 ...

拎個女人D資料周圍唱。話俾佢廠D人知佢勾引人老公。唱衰佢................係咪你已經打算放棄老公, 唔再同佢一起先?

如果你唔打算同老公分開, 我覺得首要係諗下你兩公婆出左乜問題先. 先對內後對外.

唱衰個女人, 唔係解決問題方法, 只不過係了結左事件方發.
天空之城, 快樂之地


大宅

積分: 4672


10#
發表於 11-12-3 17:55 |只看該作者

回覆:發現老公有二奶

唱衰個女無用架,不如同c6開門見山講啦,你吾好用硬功。

你同c6講,呢個家係大家一手建立,問佢中愛吾愛呢個家,愛既就請回頭。

樓主加油呵!




珍珠宮

積分: 45783

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 11-12-3 18:40 |只看該作者
唔明d男人點解咁衰.
我的生命由我主宰.


珍珠宮

積分: 30410


12#
發表於 11-12-3 18:45 |只看該作者

回覆:發現老公有二奶

唱佢有用 咩!上邊大把人做29!已經5覺系咩一回事!
個女人更系5介意你老公有家室啦!分分鐘佢以為你老公好有米添,我系你同個c6攤牌傾下好過,用軟功!搞個女人,咪比機會佢扮可憐,咪傻啦



點評

kath3rine  同意!   發表於 11-12-3 22:49


大宅

積分: 3721

畀面勳章


13#
發表於 11-12-3 18:58 |只看該作者
樓主冷靜丫,同老公傾下先


男爵府

積分: 8005


14#
發表於 11-12-3 20:38 |只看該作者
yobi0000 發表於 11-12-3 14:28
無意中發現老公開左個新淘寶AC。試左個密碼入去。發現佢買左勁多野送俾個女人。之後我奶奶幫我send左個e貓 ...

老實說, 我係過來人, 我曾經有過一個女人, 並打算同佢結婚, 點解會有阿二?一定唔係因為新鮮. 無論如何,我最後都浪子回頭.希望你個C6都會啦.
本來,我唔係好鐘意做宅男,花好多時間係FB,但過去個十日八日,令我每日花係FB時間都有5-6個鐘頭! 狼官,你真的有影響力!


禁止訪問

積分: 32957


15#
發表於 11-12-3 20:59 |只看該作者

引用:Quote:yobi0000+發表於+11-12-3+14:28+無意

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8005


16#
發表於 11-12-3 21:23 |只看該作者
leanna~ 發表於 11-12-3 20:59
咁點解要有第二個呢?可以講俾我地知嘛?
我同佢之間之前出現一些問題同誤會,令我好唔開心。其實要講晒成個故事,真係好難係度寫晒出來。而係我工作又唔開心加埋同佢好似有距離,我就巧合碰上她。她是一個很識得體諒而又體貼既女人,係交談中大家對大家的遭遇都很同情。之後,我們再有機會見面時,已經對大家產生好感同過電。係有次大家去嗢K時,大家都飮多左D,就在那晩開始跟她.........係我既故事,最大既教訓係,我兩公婆真係唔夠溝通。床上同床下既問題都有問題,大家又唔知點解唔出聲。當然,我曾經用日記形式話比佢知我感受,但佢一句話兩公婆點解要咁溝通。我係因為唔知點講先用日記。最後連寫都冇。
本來,我唔係好鐘意做宅男,花好多時間係FB,但過去個十日八日,令我每日花係FB時間都有5-6個鐘頭! 狼官,你真的有影響力!


公爵府

積分: 27587

熱血金章 畀面勳章


17#
發表於 11-12-3 21:35 |只看該作者
唔好再做啲傷害感情嘅嘢,抽多少少時間同老公心平氣和傾吓之後點算好過喇!


子爵府

積分: 12452

畀面勳章


18#
發表於 11-12-3 21:49 |只看該作者
我諗你要清楚自己放吾放得底佢對你吾住呢件事
先再決定點做囉



洋房

積分: 100


19#
發表於 11-12-3 22:53 |只看該作者

引用:Quote:leanna~+發表於+11-12-3+20:59+咁點

原帖由 alanfox99 於 11-12-03 發表
我同佢之間之前出現一些問題同誤會,令我好唔開心。其實要講晒成個故事,真係好難係度寫晒出來。而係我工作 ...
怎樣令你浪子回頭!




男爵府

積分: 8005


20#
發表於 11-12-3 23:06 |只看該作者
sheroncheuk 發表於 11-12-3 22:53
怎樣令你浪子回頭!
唔記得講, 女朋友曾經要求我離婚, 後來她見我個心好唔開心同好仇咁, 所以佢叫我唔使煩, 唔使再諗離婚. 講返, 我點解會浪子回頭, 係我最後都覺得我要盡返父親責任,也想同老婆重新來過. 而女友好識做, 但佢比我離開佢, 不過出左門口就唔好望返轉頭. 我返到家, 本來以為可以同老婆從頭開始, 但一切都唔係咁. 佢既面色好難睇, 問佢一句都好似好煩佢. 我真係唔夠錢用, 佢完全唔理我. 我病左, 都係冇理我. 雖然, 我浪子回頭, 除左細路見到我之外, 佢好似當我透明. 依家佢因為有親密男朋友而叫離婚啦. 我叫佢自己去申請, 然後等兩年. 睇下個男人係咪會等佢兩年? 而我就會爭返細路. 諗到呢度, 我又想哭.............
本來,我唔係好鐘意做宅男,花好多時間係FB,但過去個十日八日,令我每日花係FB時間都有5-6個鐘頭! 狼官,你真的有影響力!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo