想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-10-7 15:43 |只看該作者
如題....


禁止訪問

積分: 2770


2#
發表於 11-10-7 15:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4497


3#
發表於 11-10-7 15:51 |只看該作者
回覆 joe2828 的帖子

我而家先cycle 1, 所以好多o野都唔識....
我今日day31喇.... day 15哈哈笑, 已經係排完卵後第15日喇....
用經d仲要有淺控...都唔知想點....


禁止訪問

積分: 24953

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章


4#
發表於 11-10-7 15:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2770


5#
發表於 11-10-7 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4497


6#
發表於 11-10-7 16:08 |只看該作者
回覆 joe2828 的帖子

多謝你呀~ 唯有耐心d等下啦....
我真係實在太緊張喇...


男爵府

積分: 5210


7#
發表於 11-10-7 16:16 |只看該作者
放鬆心情 BB自然會嚟搵你

點評

bbnboot  thx thx ^.^  發表於 11-10-7 16:29


別墅

積分: 645


8#
發表於 11-10-7 16:46 |只看該作者

回覆:bbnboot 的帖子

排卵後第24日,驗左血唔中,m又未黎!



點評

bbnboot  what about your last dodo date le?  already pass 埋?  發表於 11-10-7 18:37


別墅

積分: 854


9#
發表於 11-10-7 18:17 |只看該作者
我平時cycle 32日, Day 34 check 綠D都係白雪雪, 我day36先黎M (我都係cycle 1), cycle 2 可以有D經驗, 提早DchecK紅D, 加埋朝早量體溫, 希望可以掌握到啦


大宅

積分: 4497


10#
發表於 11-10-7 18:39 |只看該作者
Peanutqbi 發表於 11-10-7 18:17
我平時cycle 32日, Day 34 check 綠D都係白雪雪, 我day36先黎M (我都係cycle 1), cycle 2 可以有D經驗, 提 ...

原來係咁... 我仲以為個個都會排完卵14日就來m.....
咁得等多1-2個week啦... 如果都唔來m, 我諗都要叫醫生開排m藥俾我了....


別墅

積分: 645


11#
發表於 11-10-8 08:24 |只看該作者
回覆 sisi6 的帖子

其實我已經兩個月無黎m...上一次黎係8月3日...醫生開左黃體酮俾我食..如果一星期後都唔黎m..又要去睇佢~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo