想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 877


1#
發表於 11-10-7 14:14 |只看該作者
如題!!
同埋係由幾時開始量呢? 有甚麼要注意呢??


別墅

積分: 822


2#
發表於 11-10-7 22:40 |只看該作者
係一定要用小數點後2個位嘅, 如果唔係睇唔到分別
由day 1開始量, 每朝醒咗未起身之前check, 最理想係每日同一個時間量度。量度嘅時候最好唔好太大動作影響體溫。
強媽咪


大宅

積分: 4614


3#
發表於 11-10-7 23:31 |只看該作者
我都係用小數後一個位果d 都ok因為我本身高溫期同低溫期差成 0.5-0.8 .但對體溫差明唔大的大就check 唔到高溫期同低溫期 .所以最好就係買2位數啦.


別墅

積分: 877


4#
發表於 11-10-8 00:29 |只看該作者

回覆:量體溫係咪一定要用有兩個小數位既探熱針架?

咁有兩個小數位嘅探熱針大約幾錢一支?係咪週圍都有得買?





大宅

積分: 2553

畀面勳章


5#
發表於 11-10-8 09:13 |只看該作者
回覆 MaggiEricBB 的帖子

有JM會係YAHOO上面買, 好似唔駛$100
而我自己就係萬O買, 日本製, 大約$2XX


別墅

積分: 822


6#
發表於 11-10-8 13:03 |只看該作者
回覆 MaggiEricBB 的帖子

我响美康買嘅$2xx, 專for婦女用嫁
強媽咪


別墅

積分: 877


7#
發表於 11-10-8 13:10 |只看該作者

回覆:量體溫係咪一定要用有兩個小數位既探熱針架?

謝謝你們 ^^
等我今晚去買先,明天開始量,希望唔算太遲啦




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo