想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10890


1#
發表於 11-8-14 23:04 |只看該作者
本帖最後由 傻貓貓 於 16-6-22 18:36 編輯

Del


禁止訪問

積分: 4430


2#
發表於 11-8-14 23:26 |只看該作者

回覆:傻貓貓 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 707


3#
發表於 11-8-14 23:30 |只看該作者
最緊要計算那一天是排卵,然後集中火カ,便一擊即中


別墅

積分: 993

認識瑞士牛牛第一回


4#
發表於 11-8-14 23:44 |只看該作者
努力呀! 點會上次咁易,今次唔得呢!


子爵府

積分: 10890


5#
發表於 11-8-14 23:45 |只看該作者
margelee 發表於 11-8-14 23:26
唔好心急,我朋友啱啱第八次小產/流產/唔要,都未放棄。你起碼有一個寶貝,只係試咗短時間,調理下再黎, ...
多謝你安慰我!你朋友好犀利呀我會繼續加油,不過年紀越來越大,真係驚到時已經冇心冇力


子爵府

積分: 10890


6#
發表於 11-8-14 23:47 |只看該作者
自從小產後經期有d亂,我都唔知幾時排卵


子爵府

積分: 10890


7#
發表於 11-8-14 23:51 |只看該作者
hithpseller 發表於 11-8-14 23:44
努力呀! 點會上次咁易,今次唔得呢!
就係阿女一次中,所以我宜家好難接受上天可能考驗緊我....


大宅

積分: 2064


8#
發表於 11-8-14 23:52 |只看該作者

回覆:如何成功懷孕?

買排卵棒試下。有人叫醫生開多仔丸食,增加機會!




子爵府

積分: 10890


9#
發表於 11-8-15 01:48 |只看該作者
JJ2011dec 發表於 11-8-14 23:52
買排卵棒試下。有人叫醫生開多仔丸食,增加機會!
thanks!買支試吓先....


別墅

積分: 707


10#
發表於 11-8-15 08:44 |只看該作者
試下每朝一起床便用探熱針(水銀)探熱,然後紀錄下來,若那一朝體溫高了一些便是排卵日。
最省錢和天然的方法


大宅

積分: 2012


11#
發表於 11-8-15 09:16 |只看該作者

引用:5年前好輕易地(一次)已經有咗囡囡,經過周詳

原帖由 傻貓貓 於 11-08-14 發表
5年前好輕易地(一次)已經有咗囡囡,經過周詳考慮想生多個,努力咗3個月後就有咗,不幸地到9w都冇心跳,凈係得個 ...
樓主,我同你情況一樣,之前無唔想生小朋友,後尾到高齡又好想生,生個囡時又係咁好彩—次中。早前又係9週無心跳,今次又係試咗三個月,好大打擊!!依家仲末有月經好心急,係7月頭食藥再—個星期唔清又吸宮,所以都唔知應該點計。呢兩曰流啡唔知係嚟。




公爵府

積分: 29789


12#
發表於 11-8-15 09:26 |只看該作者
用紅D + 去旅行!!!!

點評

傻貓貓  啱啱旅行返嚟都唔得,仲要提早嚟m....  發表於 11-8-15 19:03


別墅

積分: 707


13#
發表於 11-8-15 12:09 |只看該作者
ivycowcow 發表於 11-8-15 09:26
用紅D + 去旅行!!!!
甚麼來的?不明白


別墅

積分: 922


14#
發表於 11-8-15 12:29 |只看該作者
我試過朝早探體溫(要一醒未落床唔好郁),但唔夠準確。用排卵棒好d,我自己就用clear blue(屈紀有),比較貴d,約$250-280一盒,有七支,但非常清楚準確。
我舊年小產完,休息左三個月,用佢再試就bingo。

希望你早日有好消息!


子爵府

積分: 10890


15#
發表於 11-8-15 18:38 |只看該作者
boboo1234 發表於 11-8-15 08:44
試下每朝一起床便用探熱針(水銀)探熱,然後紀錄下來,若那一朝體溫高了一些便是排卵日。
最省錢和天然的方 ...
請問係唔係口探呀?排卵日先行房趕唔趕得切受孕?


子爵府

積分: 10890


16#
發表於 11-8-15 18:58 |只看該作者
jeannie_cheng 發表於 11-8-15 09:16
樓主,我同你情況一樣,之前無唔想生小朋友,後尾到高齡又好想生,生個囡時又係咁好彩—次中。早前又係9週 ...
我係塞咗一次藥已經排清哂,醫生叫我最好嚟兩次m先好再有,你都唔好咁心急住,因為你又吸宮,最好都係嚟兩次m先嚐試....大家一齊努力

點評

jeannie_cheng  樓主都加油!!!我睇緊中醫,希望一齊bingo!!  發表於 11-8-16 10:11


子爵府

積分: 10890


17#
發表於 11-8-15 19:05 |只看該作者
回覆 lowlowabby 的帖子

thanks!!!一定要買嚟試吓...


男爵府

積分: 7674


18#
發表於 11-8-15 22:03 |只看該作者
lowlowabby 發表於 11-8-15 12:29
我試過朝早探體溫(要一醒未落床唔好郁),但唔夠準確。用排卵棒好d,我自己就用clear blue(屈紀有),比 ...

dAY 幾開始用 ? 使唔使忍尿 ?


別墅

積分: 922


19#
發表於 11-8-16 08:46 |只看該作者
最初我係m完之後就用,我會用比較便的排卵棒(例如大衛,大過要大陸先有得買or上綱check)
到大衛有反應(通常係有轉色,但佢可以連續幾曰都變色,同埋好難決定深色定淺色),跟住我就用clear blue,clear blue會好清楚顯示個曰係咪perfect day。
兩三個月後你就會知道自己大約排卵期,我就約十至十三曰(由m第一曰開始計)

我通常用朝早起床第一次小便,唔使忍!


大宅

積分: 2012


20#
發表於 11-8-16 10:13 |只看該作者
lowlowabby 發表於 11-8-15 12:29
我試過朝早探體溫(要一醒未落床唔好郁),但唔夠準確。用排卵棒好d,我自己就用clear blue(屈紀有),比 ...
請問你休息咗3個月後,用佢幾耐再bingo??同埋7支用到幾耐??

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo