跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 13577


1#
發表於 12-8-20 20:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10647


2#
發表於 12-8-21 06:09 |只看該作者

回覆:bo_chau 的帖子

我係食一餐煲一餐的。係呀,煲第二次唔好加水,食左無咁好,我們大人就無咩所謂。但阿b都係食新鮮好。

如果真係兩餐一齊煲,我會立即放入保溫壼,都會保到6小時,太耐就唔好了。當然要d信得過的保溫壼,你倒出來仲係熱的先得,否則擔心變壞。




男爵府

積分: 5905


3#
發表於 12-8-21 18:44 |只看該作者

回覆:請教粥仔保存方法

如果電飯煲有保溫功能,不妨用佢保溫。我記得要Keep住60度以上先可以等D細菌無甘容易滋生。




禁止訪問

積分: 3421


4#
發表於 12-8-24 15:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2459


5#
發表於 12-8-24 15:12 |只看該作者
小吉梨 發表於 12-8-24 15:04
我以前都餐餐煮, 但而家懶, 個量又唔多, 便1次煮好即放一半入保溫壺~ 我地買了象印, SO FAR 放了6-7小時都 ...

可否放入雪櫃然後翻熱吃?


禁止訪問

積分: 3421


6#
發表於 12-8-24 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 465


7#
發表於 12-8-26 22:10 |只看該作者
我一煲好就放入保溫瓶,留番下一餐吃~
My Blog:http://hyshi.me


禁止訪問

積分: 13577


8#
發表於 12-8-27 07:59 |只看該作者

引用:回覆+mamath+的帖子 唔係唔得,+不過粥仔易

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3421


9#
發表於 12-8-27 10:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 13577


10#
發表於 12-8-27 13:51 |只看該作者

引用:回覆+bo_chau+的帖子 係咪太耐D+膠老化了~

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3421


11#
發表於 12-8-28 12:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4758


12#
發表於 12-9-2 09:37 |只看該作者

回覆:請教粥仔保存方法

我地有時會煮兩日(四餐)份量,放雪柜,因為返工真係冇乜時間日日煲。




大宅

積分: 2441


13#
發表於 12-9-5 09:27 |只看該作者
我用象印嘅0.5L煲粥瓶,朝早落米加滾水焗,兩三個种後加肉汁煲十幾分种,先留起下一餐入返煲粥瓶,Keep四五小時不太熱但暖,冇變味冇出水,食時再加瓜菜加熱就OK!


禁止訪問

積分: 13577


14#
發表於 12-9-5 12:31 |只看該作者

引用:我用象印嘅0.5L煲粥瓶,朝早落米加滾水焗,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2441


15#
發表於 12-9-5 12:52 |只看該作者
回覆 bo_chau 的帖子

$ 279 for 0.35L (not recommend, too small for 2 meals)
$ 329 for 0.5L (some sold $389, I bought from apita)
$ 419 for 0.75L

http://www.zojirushi.com.tw/products/product_detail.asp?series=8&category=49&prod=277

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo