想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 311


1#
發表於 11-10-10 07:27 |只看該作者
我就快35歲高齡產婦...現在先準備開始懷孕.mouth:




伯爵府

積分: 15695


2#
發表於 11-10-10 11:36 |只看該作者
報到! 我33喇


男爵府

積分: 9408


3#
發表於 11-10-10 12:47 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

我33喇



耐心地等待成功


複式洋房

積分: 311


4#
發表於 11-10-10 13:15 |只看該作者

回覆:Kit_ming 的帖子

你哋有小朋友未呀?





別墅

積分: 741


5#
發表於 11-10-10 13:20 |只看該作者
我而家35了


大宅

積分: 1683

畀面勳章


6#
發表於 11-10-10 14:06 |只看該作者
我都就黎夠喇, 有一個女, 依家好想追個仔.......


大宅

積分: 1318


7#
發表於 11-10-10 16:20 |只看該作者
報到.

我34,試咗十幾廿個cycle,想要一個BB啫,都咁難!灰爆!


大宅

積分: 1397


8#
發表於 11-10-10 16:56 |只看該作者
我都係35,流x過兩次,而家開始努力過!


公爵府

積分: 26605


9#
發表於 11-10-10 17:01 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

我過兩日34 再個十二日先結婚,偷左三步試但都不成功!婚後要再努力吖




大宅

積分: 1861


10#
發表於 11-10-10 17:01 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

我快36,生過一個但走左,小產過一次.現在努力中




大宅

積分: 3150


11#
發表於 11-10-10 17:07 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

我34啦!仔仔兩歲半,想生多個但流產過兩次了仍然努力中!




翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-10-10 17:26 |只看該作者
我是35歲,想生第一胎
◕順其自然啦~♥ ◕


大宅

積分: 3256


13#
發表於 11-10-10 18:17 |只看該作者
我就快35了...有一個小朋友..想追多個原來好難的....個心灰左一半的了


複式洋房

積分: 311


14#
發表於 11-10-10 18:25 |只看該作者

引用:報到.我34,試咗十幾廿個cycle,想要一個B

原帖由 carp 於 11-10-10 發表
報到.

我34,試咗十幾廿個cycle,想要一個BB啫,都咁難!灰爆!
努力。。加油。。




複式洋房

積分: 311


15#
發表於 11-10-10 18:26 |只看該作者

引用:我都係35,流x過兩次,而家開始努力過!

原帖由 heheb415 於 11-10-10 發表
我都係35,流x過兩次,而家開始努力過!
努力。。加油




複式洋房

積分: 311


16#
發表於 11-10-10 18:39 |只看該作者

引用:我是35歲,想生第一胎

原帖由 kekka 於 11-10-10 發表
我是35歲,想生第一胎
我同你一樣...大家一齊努力。。加油




複式洋房

積分: 311


17#
發表於 11-10-10 18:41 |只看該作者

引用:我就快35了...有一個小朋友..想追多個原來

原帖由 hksugar 於 11-10-10 發表
我就快35了...有一個小朋友..想追多個原來好難的....個心灰左一半的了
唔好灰心..努力。。加油




男爵府

積分: 5499


18#
發表於 11-10-10 18:48 |只看該作者
no worry wor......... you are all younger than me, I am 41 already, 38歲生咗個女 (try 了年幾又小產咗一次至有), 現想追第二個, 依家 try 第一個 cycle, check temp 啲温度無大变化, 都驚唔知幾時有得排卵, d m 一向唔準, 又食咗避孕丸多年, 都怕要等耐d, d m先至會嚟返, 大家努力吧 !


子爵府

積分: 10275

2018復活節勳章 畀面勳章


19#
發表於 11-10-10 18:59 |只看該作者
我...仲有2個月就34喇,試左年幾喇
都係得個吉,好心急呀!!


複式洋房

積分: 437


20#
發表於 11-10-10 19:17 |只看該作者

回覆:•召集就快35歲JM•

報到報到!我34,而家先開始試,但因為身體太差,要先調理好。

我啱啱睇左何醫師,佢話我有痰火核,難有bb,所以我要先搞掂呢個問題。而家戒緊口同開始做d簡單運動,大家都要努力呀!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo