想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24474


1#
發表於 11-10-10 20:45 |只看該作者
Background:

1) 年齡 33-34 (想35歲前生, 唔想做太老生)
2) 第一胎cycle 2 bingo, 現在try第二胎, 第3個cycle失敗
3) Cycle 唔準, 30-45日不等 (次次失敗有排等)
4) 試過睇中醫, 食卵子維生素未有效 (兩頭唔到岸)
5) 想生龍年B, 最好7月至8月出世 (即係最理想呢兩個月bingo)


Worry:

1) 排卵藥唔知有冇副作用
2) 怕排了兩粒出來, 生孖b out of budget
3) 食排卵藥會增加乳癌風險
4) 有人話食排卵藥子宮內膜薄會難著床
5) 食了一兩cycle萬一唔得, 停食怕cycle又亂番.
6) 食排卵藥其實算唔算自然授孕? 好似強行要bb唔知會否弄口反拙...因有時諗係你就係你...但係唔try, 又失去機會??


你地點睇??? 好唔好試食兩個cycle, 唔得先再自然try ??


大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


2#
發表於 11-10-11 09:38 |只看該作者
我係你會試, 但係咪醫生開俾你, 最好唔好自己亂買來食


伯爵府

積分: 15695


3#
發表於 11-10-11 10:09 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

我都同你background 1,3,4,5一樣, 但我未有小朋友(15/9 剛小x左)
e生都有開排卵藥比我, 叫我day 2食,
之后佢幫我mon住幾時係right time
我覺得既然你係想, 唔駛擔心咁多野, 風險e生會幫你去評估架啦


男爵府

積分: 6718


4#
發表於 11-10-11 12:25 |只看該作者
回覆 katrinamama 的帖子

我同你擔心的有好幾項相似。但我真的好想要B、唔理拉! 盡努力、如果試過才唔得才甘心。

我情況仲少機會、因我們行埋機會很少、原因老公身子不太好。自然機會苗忙、就開始找方法!我31AGE拉、結婚一年了、不想再繼續今落去、終於的起心肝、下個月開始試IUI拉! 唉, 有時真系覺得呢個世界好灰好似好多擔心今。

但一上來呢度, 見到你地JM, 又會鼓勵自己同你地! 隨緣得來、又要加油及想方法。


侯爵府

積分: 24474


5#
發表於 11-10-11 18:46 |只看該作者
我都決定明天day 2試食排卵藥, 如果兩三個cycle唔得先算, 因年紀越大, 機會越少....都係快d try 先


大宅

積分: 1996


6#
發表於 11-10-12 06:39 |只看該作者

回覆:心大心細, 食唔食排卵藥好? 可否俾吓意見我 :)

試啦!我第一胎都係吃排卵藥有,現在計劃要第二胎,試一個cycle,唔得既話,我會再試排卵藥,之后既野,唔擔心得甘多,GD luck for us!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo