想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2657


1#
發表於 11-10-12 13:35 |只看該作者
希望大家幫幫忙~
計劃10月懷孕,估計排卵期係10月19日!
10月11日發燒感冒,食左2粒幸福傷風素~
今日10月12日返來公司,朋友突然問,你唔係打算懷孕咩?感冒發燒仲食埋藥,會唔會對卵子有影響咖?
聽完好擔心呀~~
萬一今個月真係有左~甘會唔會有影響?
剛才上網找資料,話卵子係一個獨立個體,媽咪食咩對佢都無影響~但我朋友又話,好難講有時醫生講的野都未必100%準@@! 話因人而異,甘樣佢講曬啦~講完仲擔心~

有無人可以俾一個肯定的答案我?
以誠待人....


別墅

積分: 854


2#
發表於 11-10-12 14:49 |只看該作者
其實你最好去睇醫生, 上次我傷風去睇醫生, 開藥時醫生問我呢兩,.三個月有無打算懷孕, 我話有, 之後收返之前比咗姑娘張藥單, 改咗藥比我.


大宅

積分: 2630


3#
發表於 11-10-12 15:37 |只看該作者
唔好亂食成藥啦!
外用同內服我都有d擔心架!


禁止訪問

積分: 1116


4#
發表於 11-10-12 16:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo