想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3440


1#
發表於 11-10-12 11:58 |只看該作者
第9個cycle了!之前都想快d知結果!但失望太多次之後!突然好唔想果日來臨!唔想再面對失望了!無勇氣再走落去!唉!救救我吧!




大宅

積分: 1669

BK Milk勳章


2#
發表於 11-10-12 12:08 |只看該作者
有人陪你, 我都係試左9個月啦, 30歲, 你呢?
唔好灰心住啦, 醫生話一年有正常一星期兩到3次do do, 無先算不育先去睇不育科, 我地仲有3個月時間試架, 無先看醫生或做檢查, 一齊加油好嗎


子爵府

積分: 10557


3#
發表於 11-10-12 12:41 |只看該作者

引用:第9個cycle了!之前都想快d知結果!但失望

原帖由 bbballade 於 11-10-12 發表
第9個cycle了!之前都想快d知結果!但失望太多次之後!突然好唔想果日來臨!唔想再面對失望了!無勇氣再走 ...
唔好咁負面啦, 呢度好多jm都係度等左好耐.
我覺得bb 會係適當既時候黎揾你嫁,加油呀!



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 3440


4#
發表於 11-10-12 13:06 |只看該作者

回覆:HCBABY 的帖子

我27歲><我有睇中醫有用紅d,都唔中!唉!





大宅

積分: 3440


5#
發表於 11-10-12 13:12 |只看該作者

回覆:wastewater 的帖子

我都知!我比較懦弱!上來呻下><呻完有番d力量!哈哈!




子爵府

積分: 10557


6#
發表於 11-10-12 13:13 |只看該作者

引用:我27歲><我有睇中醫有用紅d,都唔中!唉

原帖由 bbballade 於 11-10-12 發表
我27歲><我有睇中醫有用紅d,都唔中!唉!
27啫, 我成29都未驚, 放鬆D啦



堅持到底, 就是勝利!


複式洋房

積分: 249


7#
發表於 11-10-12 13:23 |只看該作者
我今日派彩,唔中M小姐黎搵我,
大家唔好灰心,儕儕加油^^


大宅

積分: 1977


8#
發表於 11-10-12 13:50 |只看該作者
係呀, 唔好灰心, 一齊努力!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo