自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 10


1#
發表於 11-9-24 10:22 |只看該作者
我幫朋友問,有沒有兆康苑朋友知不知道兆康苑文具店入面間文具店係唔係轉左人開,
個間多唔多人買野,人流多唔多

多謝幫忙,無限感激


珍珠宮

積分: 36102

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 11-9-24 11:16 |只看該作者
好似係轉咗身啊!現在係一對老公公及老婆婆開舖的!
我個人覺得少咗野買!


象牙宮

積分: 235848


3#
發表於 11-9-24 11:53 |只看該作者
早排唔知做咩關左幾日, 頭1日仲有警察...後黎咩都清晒, 而家叫做多返D野買囉, 但唔同晒以前, 以前堆到出門口架~ 係咪轉左手就唔知喇, 好少係果度買野~


侯爵府

積分: 22136

熱血勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


4#
發表於 11-9-24 11:59 |只看該作者
我上星期去買完, 係唔同咗人, 我仲以為個女人新來的.
因為佢對d貨價錢好唔熟. 仲要問返我係邊個位拎.


男爵府

積分: 6003

好媽媽勳章


5#
發表於 11-9-24 12:10 |只看該作者
係轉左人呀~~ 轉左對公公婆婆~~
不過真係之前冇咁多野買~~

但好重要一點係以前個老細好串好無禮貌~~
試過問佢乜乜乜係邊, 佢求其指比我睇叫我自己去搵, 仲唔係第一次, 我見過佢咁對其他客~~
今次對公公婆婆就好好禮貌~~

點評

Auathena  agree  發表於 11-10-12 23:22


男爵府

積分: 6796


6#
發表於 11-9-24 12:18 |只看該作者
hihi 兆康友

係呀, 我都覺得以前多野買好多呀.....不過前老板+老板娘都勁唔nice, 成日黑口黑面架....


子爵府

積分: 13283


7#
發表於 11-9-24 12:22 |只看該作者
唔知~


民房

積分: 10


8#
發表於 11-9-25 16:06 |只看該作者
多謝各位的提供資料,真是很有用,那我還有一個問題要問,就是如果你們要買文具精品會去那裡買,其實這間商場那家文具店位置好方便,如果產品多些款式會示會多人去看呢,謝謝提供


民房

積分: 6


9#
發表於 11-10-12 22:12 |只看該作者
本帖最後由 豬鼻雞 於 11-10-12 22:16 編輯

之前間兆康文具搬左去盈豐呀,, 同以前一樣咁多野賣
D野好齊,, 就算冇現貨,, 都會特登幫我訂

屯門盈豐商場二樓, 上電梯後轉右就見
而加叫「逸豐文具」

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo