想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5346


1#
發表於 11-10-6 09:57 |只看該作者
如題, 大家有否經驗可以分享吓.


大宅

積分: 1971


2#
發表於 11-10-6 10:18 |只看該作者

昨晚已食了天喜丸

m完食左一樽仔又來m,亂了




大宅

積分: 1614


3#
發表於 11-10-6 12:04 |只看該作者
我都想食。但係萬寧、華潤堂都無貨。屈臣氏有,但唔係天喜堂出品,我唔敢買。請問有冇娣妹知邊度可以買到天喜堂天喜丸呀?
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。


男爵府

積分: 5346


4#
發表於 11-10-6 12:08 |只看該作者
uumeme 發表於 11-10-6 10:18
m完食左一樽仔又來m,亂了

唔係呀? 你第幾次食? 食了幾耐?


男爵府

積分: 5346


5#
發表於 11-10-6 12:09 |只看該作者
BFB 發表於 11-10-6 12:04
我都想食。但係萬寧、華潤堂都無貨。屈臣氏有,但唔係天喜堂出品,我唔敢買。請問有冇娣妹知邊度可以買到天 ...

或者你打去他們的公司問吓.
之前我買了一盒係藥房 (要信得過的藥房), 之後2盒就係萬寧訂貨.


大宅

積分: 1971


6#
發表於 11-10-6 20:18 |只看該作者

昨晚已食了天喜丸

食了5—7天,又見紅,立即睇中醫,ec話隻葯較燥,唔啱我食。




禁止訪問

積分: 5607


7#
發表於 11-10-6 20:39 |只看該作者

昨晚已食了天喜丸

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2820


8#
發表於 11-10-6 20:40 |只看該作者
本帖最後由 fong120 於 11-10-6 20:40 編輯

回覆 qwbear 的帖子

天喜丸有咩好呀,我好想知道~!


男爵府

積分: 5346


9#
發表於 11-10-7 11:47 |只看該作者
seababy 發表於 11-10-6 20:39
我都星期日開始食,早晚1粒,但晤知可唔可以繼續食葉酸?

我照食.
你可以係中午飯後,因為已經相距4個鐘以上.


男爵府

積分: 5346


10#
發表於 11-10-7 11:50 |只看該作者
fong120 發表於 11-10-6 20:40
回覆 qwbear 的帖子

天喜丸有咩好呀,我好想知道~!

針對好多婦女病、調經等. 係香港生產.
發明人仲連生七個都係仔.


大宅

積分: 2820


11#
發表於 11-10-7 16:31 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

生左7個仔添呀,,,
但有一隻係姑嫂丸,,對比下唔知邊隻好D

天喜丸食完經期正唔正常先!?


男爵府

積分: 5346


12#
發表於 11-10-7 17:10 |只看該作者
fong120 發表於 11-10-7 16:31
回覆 qwbear 的帖子

生左7個仔添呀,,,

正唔正常見人見知, 我自己第一次食, 係要完經先食.
你講個隻姑嫂丸我有見過, 不過以天喜丸最多人買及斷貨, 相信唔work都唔會咁多人買啦.


複式洋房

積分: 493


13#
發表於 11-10-7 17:38 |只看該作者

回覆:昨晚已食了天喜丸

Hihi 想告知大家我上周在屈x臣見到有天喜牌既天喜丸賣,但去到銅鑼灣屈x臣又唔見有得賣,另外喺藥房都見到有。




大宅

積分: 2479


14#
發表於 11-10-7 18:25 |只看該作者
本帖最後由 LoveSleepChu 於 11-10-7 18:31 編輯

我一開頭try 時食左2瓶 天喜丸, 但M 亂哂,未食前M都好準架, 搞到我唔敢再食. JM們如果你地都有相同情況就唔好食啦, 真係唔係人人岩食架.

另外聽 屈XX d staff 天喜丸好受大陸人歡迎, 因為可以增加多胎喎, 因為大陸係一孩(胎)政策.


別墅

積分: 788


15#
發表於 11-10-7 19:02 |只看該作者

回覆:昨晚已食了天喜丸

我本身m好差,通常只係流啡架咋,上次流左25日啡就食佢,早幾日m,終於見紅仲好杰咁,份量都唔少添,我覺得好開心,對我有效,不過食左就成日覺得喉嚨成日好乾咁




大宅

積分: 2820


16#
發表於 11-10-7 19:04 |只看該作者
我聽日買黎食先!!!...


男爵府

積分: 5346


17#
發表於 11-10-8 09:22 |只看該作者
LoveSleepChu 發表於 11-10-7 18:25
我一開頭try 時食左2瓶 天喜丸, 但M 亂哂,未食前M都好準架, 搞到我唔敢再食. JM們如果你地都有相同情況就 ...

真係每個人的體質都唔同.


複式洋房

積分: 213


18#
發表於 11-10-8 21:54 |只看該作者
幾錢到一樽架~我都想買黎試下~我都聽好多人講幾work~不過怕食左經期會亂~


複式洋房

積分: 493


19#
發表於 11-10-8 22:03 |只看該作者

回覆:昨晚已食了天喜丸

我見做特價時好似賣$14x,但唔知仲有冇做特價。見唔貴可以買定,聽說成日斷貨!




大宅

積分: 2820


20#
發表於 11-10-8 23:00 |只看該作者
回覆 小高 的帖子

今天我搵左好多間都無....終於搵到一間有,得返2盒!!!
我訂左3盒,費時食下食下無貨!!!

我家中有婦女,買多都無防!



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo