想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-12 14:26 |只看該作者
Ivf失敗了,去醫院覆診,順便問下醫生可否再做,佢叫我同先生下個月返去。再決定可否再做,仲有時間不多下年8月就40啦,希望可以再幫我做啦~



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


伯爵府

積分: 15695


2#
發表於 11-10-12 16:25 |只看該作者
睇下中E調理下囉


大宅

積分: 3297


3#
發表於 11-10-12 16:40 |只看該作者
加油呀...
好想做媽媽...~!~


別墅

積分: 912


4#
發表於 11-10-12 22:56 |只看該作者

回覆 回覆:creami0823的帖子

你係邊間做架?不是可以做三次的嗎?為何叫你和c6下個月反去再睇呀?因為我係瑪麗公家的,第一次ivf都失敗了,想知道第二次是否要由頭排過





別墅

積分: 900


5#
發表於 11-10-13 00:06 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

你係唔係都有在「心聲留言」問過?我都差不多到四十,仲未bingo。大家都要努力




大宅

積分: 2678


6#
發表於 11-10-13 00:11 |只看該作者

引用:你係邊間做架?不是可以做三次的嗎?為何叫你

原帖由 baby=.= 於 11-10-12 發表
你係邊間做架?不是可以做三次的嗎?為何叫你和c6下個月反去再睇呀?因為我係瑪麗公家的,第一次ivf都失敗了, ...
我都係瑪麗公家wor,但ivf剛失敗了,於覆診驗尿見醫生,順便問佢我想再做,佢話要同教授傾咗先,叫我下個月中同老公一齊返去睇再覆。



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2678


7#
發表於 11-10-13 00:13 |只看該作者

引用:你係唔係都有在「心聲留言」問過?我都差不

原帖由 臭肥豬 於 11-10-13 發表
你係唔係都有在「心聲留言」問過?我都差不多到四十,仲未bingo。大家都要努力



...
係呀我仲差十個月就四十啦。



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


珍珠宮

積分: 30303


8#
發表於 11-10-13 03:30 |只看該作者
add oil


別墅

積分: 912


9#
發表於 11-10-13 17:16 |只看該作者

回覆 回覆:creami0823的帖子

我仲有兩個雪胎下個經期到就可以反去放,不過上次我問佢吾得做第二次要幾時佢吾答我。




別墅

積分: 900


10#
發表於 11-10-13 18:42 |只看該作者

回覆:creami0823 的帖子

醫生有無幫你度內膜有幾厚,會唔會係唔夠厚著床唔到,又或者你個肚凍都會著床唔到




大宅

積分: 2678


11#
發表於 11-10-13 20:03 |只看該作者

引用:醫生有無幫你度內膜有幾厚,會唔會係唔夠厚

原帖由 臭肥豬 於 11-10-13 發表
醫生有無幫你度內膜有幾厚,會唔會係唔夠厚著床唔到,又或者你個肚凍都會著床唔到



...
無呀,基本上整個過程個李醫生唔問佢,佢咩到唔講,同公家可能
15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


民房

積分: 10


12#
發表於 11-10-13 20:17 |只看該作者
想問下你哋做ivf 痛唔痛架?點做架?


別墅

積分: 912


13#
發表於 11-10-13 20:24 |只看該作者

回覆 回覆:creami0823的帖子

你都係呀,我問佢都係答一個字,不過今次係見個女e生,問佢點解失敗,只係答現今的科技仲未可以尹到失敗的原因,你可以走了。




別墅

積分: 900


14#
發表於 11-10-13 21:26 |只看該作者

回覆:baby=.= 的帖子

我係威院,d醫生ok喎




別墅

積分: 900


15#
發表於 11-10-13 21:30 |只看該作者

回覆:bluegreen 的帖子

我覺得抽卵好辛苦,仲未放杯胎,未知痛唔痛。不過我估應該同iui一樣




大宅

積分: 2678


16#
發表於 11-10-13 21:51 |只看該作者

引用:想問下你哋做ivf+痛唔痛架?點做架?+

原帖由 bluegreen 於 11-10-13 發表
想問下你哋做ivf 痛唔痛架?點做架?
我做就好痛,尤其是打果枝麻醉針落子宮頸,之後再用長針拮落卵巢都勁痛呀,仲流咗好多血



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 2678


17#
發表於 11-10-13 21:53 |只看該作者

回覆:臭肥豬 的帖子

放胎唔痛咖,放心啦



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


別墅

積分: 900


18#
發表於 11-10-13 21:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bluegreen+於+11-10-13+發表

原帖由 creami0823 於 11-10-13 發表
我做就好痛,尤其是打果枝麻醉針落子宮頸,之後再用長針拮落卵巢都勁痛呀,仲流咗好多血



...
吓!你意思係抽卵定放胎呀?我下星期放雪胎啦?好驚呀




大宅

積分: 2678


19#
發表於 11-10-13 22:09 |只看該作者

回覆:臭肥豬 的帖子

抽先痛,放胎唔痛咖,放心啦



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 3944


20#
發表於 11-10-13 22:14 |只看該作者

回覆:今天去醫院覆診,約左下個月中再見醫生~

你地加油呀!記得放鬆心情易啲著床!祝大家都早孕




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo