想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2678


1#
發表於 11-10-10 12:36 |只看該作者
我ivf失敗了,上網看看有邊個中醫好,我見到呢個醫師好多人睇,不過就好難book。打過去打好多次終於有人聼,個姑娘問我幾時,我說任何時間都ok,佢話看看明天有冇唔到嘅bkg打給我,跟住覆明天下午有位。



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 1005


2#
發表於 11-10-10 12:56 |只看該作者
我睇過佢一次,不過d藥唔多夾我。而且location唔方便我。所以無再去。


大宅

積分: 2678


3#
發表於 11-10-10 12:57 |只看該作者

回覆:princebaby 的帖子

係咪要自己煲定葯粉呢?



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 1005


4#
發表於 11-10-10 13:00 |只看該作者
回覆 creami0823 的帖子

係要自己煲,超煩。


大宅

積分: 2708


5#
發表於 11-10-10 13:00 |只看該作者
我睇過1 次, 要等成個月先有位。等個1小時, 佢話我健康, 無乜野講, 我問左佢好多野,佢好求其羅。之后比左消遙散, 一包包巳PACK好, 一星期$280。我無再睇了。




大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-10-10 19:02 |只看該作者
我睇左3次,一個cycle睇一次,每次7日藥。
佢開d藥太勁了,我食完排卵果日條腰超痛,m前仲要發燒。
我唔敢try佢果劑生b秘方。
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 2678


7#
發表於 11-10-10 20:01 |只看該作者

引用:我睇左3次,一個cycle睇一次,每次7日藥。

原帖由 bby0602 於 11-10-10 發表
我睇左3次,一個cycle睇一次,每次7日藥。
佢開d藥太勁了,我食完排卵果日條腰超痛,m前仲要發燒。
我唔敢t ...
下咁恐怖,佢嘅評語咁差,都咁多人睇嘅



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


8#
發表於 11-10-10 20:06 |只看該作者
佢有人生b秘方,所以好多人睇。
食佢d藥我面色好左好多,only藥效太勁,我同佢d藥甲唔到only
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 4874


9#
發表於 11-10-10 20:08 |只看該作者

回覆:請問有冇邊位姊妹睇過遲興毅中醫師呀?

我睇左1次only,只系食左5日助孕藥,甘岩就bingo左!我吾知關吾關佢事。




別墅

積分: 515


10#
發表於 11-10-10 20:18 |只看該作者
睇過兩次...講野有少少難聽得明..好重口音..
第一次開左2隻藥粉比我..叫我day2番去再睇..
day2一早番去睇開左十日藥比我...
當中包括小母雞藥..
食完無再睇..
因為d cycle攪到亂哂..
到依家大半年都未正常番..
一時day30,一時day48不等..
可能我唔夾佢..


大宅

積分: 2678


11#
發表於 11-10-10 21:06 |只看該作者

回覆:kobe_kenki 的帖子

小母雞藥



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


複式洋房

積分: 191


12#
發表於 11-10-10 22:24 |只看該作者

回覆:請問有冇邊位姊妹睇過遲興毅中醫師呀?

我睇過佢三次,第一次開健脾散同消遙散,都係沖劑黎既,我估出面都有得賣。食左感覺身體好似好左,仲第一次見到好深粗。

之後個cycle去睇佢開左助孕丸比我,因為要出差唔可以煲藥所以食藥丸。食左10幾日,但唔中。

Next cycle 再去覆診,煲10日生仔藥(小母雞藥)都係唔中,黎m前仲發高燒、胃抽筋,唔知關唔關事

我無再去覆診因為佢開始求其,又唔多答問題,食左佢啲藥期間我勁甩頭髮,好擔心,問佢點解會甩頭髮佢竟然唔答我,好奇怪
最令我失望係連脈都唔幫我把就開藥,我開聲話好似未把脈喎佢先求其掂下,我點敢再去呀。
每次仲要等鬼咁耐,唉




大宅

積分: 2678


13#
發表於 11-10-10 22:30 |只看該作者

引用:我睇過佢三次,第一次開健脾散同消遙散,都

原帖由 galagalaxia 於 11-10-10 發表
我睇過佢三次,第一次開健脾散同消遙散,都係沖劑黎既,我估出面都有得賣。食左感覺身體好似好左,仲第一次 ...
吓,個個m前都發燒,咁好恐怖wor



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 1136


14#
發表於 11-10-10 22:40 |只看該作者

回覆:請問有冇邊位姊妹睇過遲興毅中醫師呀?

死啦!我仲book咗星期三waiting list. 其實我之前睇過佢一次,佢話我身體無咩問題,然後開咗兩星期消遙散比我仲飲,但都無效,之後又懶去睇。
咁我仲睇唔睇佢好呢?mouth:




男爵府

積分: 5503


15#
發表於 11-10-10 22:50 |只看該作者

回覆:請問有冇邊位姊妹睇過遲興毅中醫師呀?

我睇了三次,都係母雞湯,之後放棄了!佢次次都話ok!但事實上果時身體仍很差




大宅

積分: 2678


16#
發表於 11-10-10 22:55 |只看該作者

回覆:MimiKwan 的帖子

嘩似乎負面比較多d wor



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


伯爵府

積分: 15695


17#
發表於 11-10-11 10:02 |只看該作者
回覆 creami0823 的帖子

我覺得佢唔得!! 仲要係超唔得果隻
無醫德o既ec, 求其比d 沖劑我打發我就算!!!
好過份

你睇下啦
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4123668


大宅

積分: 2678


18#
發表於 11-10-11 12:02 |只看該作者

引用:回覆+creami0823+的帖子 我覺得佢唔得!!+

原帖由 Mochamiu 於 11-10-11 發表
回覆 creami0823 的帖子

我覺得佢唔得!! 仲要係超唔得果隻
請問可否給我荃灣ec地址給我呀。sister



15/3返qm照usg,問c6可否請假陪我去,佢話好,好希望當天一同睇到閃閃嘅時刻


大宅

積分: 1613


19#
發表於 11-10-12 10:59 |只看該作者
我睇咗一次, 都覺得佢講我老公既野好準, 但講我就好健康, 佢都開咗D 黨參, 當歸既藥比我返屋企煲, 但勁難飲呀, 飲落去既味係超重辣椒咁. 但因佢地方太遠, 我無再睇!mouth:

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo