想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1348


1#
發表於 11-10-10 23:32 |只看該作者
我每次dodo後就算我枱高雙腳,則身瞓精液都流晒出來,咁會不會精液入不到子宮裏呢?c6射左入去但流了很多出來呀!




男爵府

積分: 6972

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-10-10 23:37 |只看該作者

精液流出

如果真係咁易流哂出黎,d人就唔會體外都中啦係咪?

放鬆d,唔好咁緊張。祝早孕




子爵府

積分: 13298

BK Milk勳章


3#
發表於 11-10-10 23:37 |只看該作者
唔駛驚,精子自己識游返子宮果度架


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-10-10 23:56 |只看該作者
回覆 crystalcute 的帖子

不用太擔心, 咁樣係正常ga....
因為唔會所有丁丁都留返o係子宮ga, 實會有d流出o黎~


男爵府

積分: 7599


5#
發表於 11-10-11 00:20 |只看該作者

回覆:crystalcute 的帖子

正常的!keep住浪高pat pat ,dodo最後個刻雙腳向上好d!我呢排無乜漏出來!




大宅

積分: 1977


6#
發表於 11-10-11 01:04 |只看該作者
唔好咁緊張, 好快就有bb啦!


男爵府

積分: 8769


7#
發表於 11-10-11 03:11 |只看該作者

回覆:精液流出

其實都唔係必要,我次次dodo完都沖乾淨,我都有左........




大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


8#
發表於 11-10-11 10:15 |只看該作者
crystalcute 發表於 11-10-10 23:32
我每次dodo後就算我枱高雙腳,則身瞓精液都流晒出來,咁會不會精液入不到子宮裏呢?c6射左入去但流了很多出 ...
我都有妳既情況架, 我會dodo完後雙腳提高, 等20分鐘後就去小便, 不過到依家都未成功....


男爵府

積分: 9408


9#
發表於 11-10-11 10:23 |只看該作者

回覆:monpetitbebe 的帖子

你好彩囉



耐心地等待成功


大宅

積分: 2206


10#
發表於 11-10-11 10:55 |只看該作者
回覆 monpetitbebe 的帖子

我上次就係dodo完睏左成個鐘去廁所,點知流左好多丁丁出黎,唉~ 浪費哂~~ 之後o個個月都冇bingo~但唔去又唔得,會好易發炎,唉~


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-10-11 11:06 |只看該作者

回覆:精液流出

我dodo完都係即刻去toilet,都冇問題




版主

積分: 53190

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


12#
發表於 11-10-11 11:39 |只看該作者
本帖最後由 babyislove 於 11-10-11 11:46 編輯
crystalcute 發表於 11-10-10 23:32
我每次dodo後就算我枱高雙腳,則身瞓精液都流晒出來,咁會不會精液入不到子宮裏呢?c6射左入去但流了很多出 ...

2008年時我想生bb,試o左3個月唔得,就去睇一個好有經驗o既老婦產科醫生,佢教我完事後用枕頭墊高pat pat向右側瞓,同埋完事2-3小時內唔好郁,因為佢當時幫我check body時發現我o既子宮係向前偏右傾。

當時好有恆心跟佢建議每日起身前度體溫(用傳統探熱針)填表再加check排卵,2個月就bingo 左。

我有個好友試o左接近一年都唔得,之後跟o左呢個方法半年終於bingo。

寧可信其有吧!




點評

Ivy114  成功例子  發表於 11-10-11 23:31
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


版主

積分: 53190

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


13#
發表於 11-10-11 11:45 |只看該作者
wf2b 發表於 11-10-11 10:55
回覆 monpetitbebe 的帖子

我上次就係dodo完睏左成個鐘去廁所,點知流左好多丁丁出黎,唉~ 浪費哂~~ 之後o ...
我自己都好易尿道炎。

做D預防工作,特別係小心飲食,e.g., 唔好飲蒸餾水、唔好食"梘"水麵etc; 一定一定唔好用公共toilet提供o既tissue抹; 事先雙方都要沖乾淨涼; 事後飲多d水,去多幾次小便etc。

另外保持心境開朗都好重要,壓力太大都好易出事。

點評

fifikong  點解唔可以飲蒸餾水??  發表於 11-10-11 12:09
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


大宅

積分: 1348


14#
發表於 11-10-11 11:47 |只看該作者

回覆:精液流出

咁聽完你地講,我都放鬆嗮。大家加油呀!好快會有bb啦!




版主

積分: 53190

大廚勳章 玩具勳章 趣教勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 版主 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


15#
發表於 11-10-11 12:14 |只看該作者
babyislove 發表於 11-10-11 11:45
我自己都好易尿道炎。

做D預防工作,特別係小心飲食,e.g., 唔好飲蒸餾水、唔好食"梘"水麵etc; 一定一定唔 ...
「點解唔可以飲蒸餾水??」---> 對上一次我翻發得好密,都唔明點解,於是上網搵資料睇,話唔好飲蒸餾水,跟住我諗番起,發之前o個排自己真係日日都飲枝裝水,於是乎唔敢再飲,每日一定記住自己帶水出街,自此無再翻發。
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有


「喜樂」「感恩」開始


男爵府

積分: 8769


16#
發表於 11-10-11 20:30 |只看該作者
回覆 wf2b 的帖子

其實唔關事, 次次都有幾'益'精子, 如果D 精子唔MOVE, OR都冇卵子, 你抬幾高成晚都冇用。
係完事時其實有好多留係裡面, 就算你去沖涼都唔會洗晒所有啦,有時沖完涼,訓覺時都仲有野流出來, 所以不用擔心。

返而我覺得2個人既精子同卵子健康就會BINGO!

加油!


男爵府

積分: 5664

畀面勳章 BK Milk勳章


17#
發表於 11-10-12 16:57 |只看該作者
monpetitbebe 發表於 11-10-11 20:30
回覆 wf2b 的帖子

其實唔關事, 次次都有幾'益'精子, 如果D 精子唔MOVE, OR都冇卵子, 你抬幾高成晚都冇用。 ...

我都覺得係, DODO 完去 TOILET & 沖涼, 沖乾淨下面怕痴立立, 丁丁自己識游架啦


複式洋房

積分: 455


18#
發表於 11-10-12 20:39 |只看該作者

引用:+本帖最後由+babyislove+於+11-10-11+11:46

原帖由 babyislove 於 11-10-11 發表
本帖最後由 babyislove 於 11-10-11 11:46 編輯
你話你朋友用量體溫嘅方法有咗,定係同你一樣打則身訓呀?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo