本帖最後由 babyislove 於 11-10-11 11:46 編輯
crystalcute 發表於 11-10-10 23:32 
我每次dodo後就算我枱高雙腳,則身瞓精液都流晒出來,咁會不會精液入不到子宮裏呢?c6射左入去但流了很多出 ...
2008年時我想生bb,試o左3個月唔得,就去睇一個好有經驗o既老婦產科醫生,佢教我完事後用枕頭墊高pat pat向右側瞓,同埋完事2-3小時內唔好郁,因為佢當時幫我check body時發現我o既子宮係向前偏右傾。
當時好有恆心跟佢建議每日起身前度體溫(用傳統探熱針)填表再加check排卵,2個月就bingo 左。
我有個好友試o左接近一年都唔得,之後跟o左呢個方法半年終於bingo。
寧可信其有吧!
回家,並不只因為能遮風避雨、吃飽喝暖;
回家,是因為那裡有愛。
「喜樂」從「感恩」開始