想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6137


1#
發表於 11-10-9 17:41 |只看該作者
今個月遲左8 days,重諗住有機


別墅

積分: 992


2#
發表於 11-10-9 18:26 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

唔好灰心,大家一齊加油




複式洋房

積分: 222


3#
發表於 11-10-9 18:39 |只看該作者
有 M 好過無 M,我上次遲咗一個月搞到要食通經藥。


子爵府

積分: 12342


4#
發表於 11-10-9 18:50 |只看該作者
我都今日DAY1,由尋日就好緊張希望今日見唔到M小姐,朝早起身去廁所見到未黎仲開心左一陣,但到中午就黎報到喇


複式洋房

積分: 483


5#
發表於 11-10-9 19:57 |只看該作者
我都係今日DAY1, 大家一齊再努力啦..加油哦..


大宅

積分: 1970


6#
發表於 11-10-9 20:01 |只看該作者

回覆:9/oct day 1 m小姐出現,對佢真係又愛又恨

我都係今日Day1!




複式洋房

積分: 243


7#
發表於 11-10-9 20:02 |只看該作者

回覆:9/oct day 1 m小姐出現,對佢真係又愛又恨

大家再接再厲啦!加油!




大宅

積分: 1970


8#
發表於 11-10-9 20:04 |只看該作者

引用:我都今日DAY1,由尋日就好緊張希望今日見唔

原帖由 yanyan0906 於 11-10-09 發表
我都今日DAY1,由尋日就好緊張希望今日見唔到M小姐,朝早起身去廁所見到未黎仲開心左一陣,但到中午就黎報到喇 ...
我同你一樣,下午行行下街,m 小姐就jion 埋我啦! 我昨天體溫跌咗,已心知不妙!




男爵府

積分: 6137


9#
發表於 11-10-9 20:59 |只看該作者

引用:唔好灰心,大家一齊加油 +

原帖由 15ship 於 11-10-09 發表
唔好灰心,大家一齊加油
Thx add oil u 2




男爵府

積分: 6137


10#
發表於 11-10-9 21:00 |只看該作者

回覆:MinnieC 的帖子

唔中就早d 到




男爵府

積分: 6137


11#
發表於 11-10-9 21:01 |只看該作者

回覆:yanyan0906 的帖子

Me too 我昨日都流啡了




男爵府

積分: 6137


12#
發表於 11-10-9 21:02 |只看該作者

回覆:may_1316 的帖子

Add oil




男爵府

積分: 6137


13#
發表於 11-10-9 21:02 |只看該作者

回覆:my329 的帖子

X 2




男爵府

積分: 6137


14#
發表於 11-10-9 21:02 |只看該作者

回覆:亞車 的帖子

Add oil




男爵府

積分: 6137


15#
發表於 11-10-9 21:03 |只看該作者

回覆:my329 的帖子

今朝量都低左




大宅

積分: 3884


16#
發表於 11-10-9 23:08 |只看該作者
回覆 yanyan0906 的帖子

我都今日DAY1,由尋日就好緊張希望今日見唔到M小姐,朝早起身去廁所見到未黎仲開心左一陣,但到中午就黎報到喇

me too~~~

點評

yanyan0906  見到M小姐果刻真係好失望呀  發表於 11-10-9 23:17
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]


大宅

積分: 1970


17#
發表於 11-10-9 23:12 |只看該作者
Ivy114 發表於 11-10-9 21:03
今朝量都低左

我昨日朝已經低咗, 好想係幻覺/支探熱針壞咗, 點知今朝KEEP住低...

我今個CYCLE要去盡佢, 再唔得..要IVF...唉..


子爵府

積分: 12342


18#
發表於 11-10-9 23:13 |只看該作者
大家覺唔覺?
其實等派彩先係最緊張~


大宅

積分: 1970


19#
發表於 11-10-9 23:15 |只看該作者
係呀, 身體有mug signal都係到疑神疑鬼.. 真係人都顛..

點評

Ivy114  x2我成日都覺得唔中又唔來先煩  發表於 11-10-9 23:42


子爵府

積分: 12342


20#
發表於 11-10-9 23:16 |只看該作者
my329 發表於 11-10-9 20:04
我同你一樣,下午行行下街,m 小姐就jion 埋我啦! 我昨天體溫跌咗,已心知不妙!



...

你試第幾個cycle呀?
我第4個喇~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo