想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 741


1#
發表於 11-10-6 13:34 |只看該作者
我在9月由陳志慧醫生做IUI, 但應該失敗了. 因為今次已是第3次IUI(頭2次在仁安做), 所以在想應該做多次IUI定還是直接做IVF(但要好多錢呀!). 可唔可以比D意見? THX!


男爵府

積分: 7674


2#
發表於 11-10-6 14:04 |只看該作者
09 年都7萬啦, 點解你唔直接問佢 ?
計埋雪胎都可能要9萬蚊 我估...


別墅

積分: 741


3#
發表於 11-10-6 14:08 |只看該作者
我想睇埋呢2日係米確定失敗先打返去. 定係我應該而家打返去? 我得好少血, 未正式來M.


大宅

積分: 1203


4#
發表於 11-10-11 16:40 |只看該作者
請問IUI要多少錢呢?什麼情況會建議做IUI呢?好像知道啊。謝謝JM


別墅

積分: 741


5#
發表於 11-10-11 17:05 |只看該作者
做IUI, 價錢8千至1萬左右, 也可能要萬3,4, 視乎你需要的針藥.

一般找不出原因不育或老公丁丁有少少問題, 會先建議做IUI或直接做IVF(試管嬰兒)-價錢6萬(公院私證)至10萬不等.


別墅

積分: 854


6#
發表於 11-10-11 17:14 |只看該作者
請問IVF 打電話Book到見醫生平衡要幾耐?


大宅

積分: 3685


7#
發表於 11-10-11 17:21 |只看該作者
Peanutqbi 發表於 11-10-11 17:14
請問IVF 打電話Book到見醫生平衡要幾耐?

我要等10個月



大宅

積分: 1837


8#
發表於 11-10-11 21:00 |只看該作者

回覆:milysin001 的帖子

我有婦科問題,第一次找她做ivf便bingo。現在六週幾,妳有沒有問過她對妳個case的意見?佢price list 寫8-10萬,我現在做完冇胎可雪,大概用了6.x。




別墅

積分: 741


9#
發表於 11-10-12 11:20 |只看該作者
THX eggshell,

我1ST TIME見佢(未開始做IUI, 係終於排到我了), 佢就話我可以試3次IUI. 在做第一次IUI當日, 佢同我講如果唔成功可以考慮IVF.

我而家十五十六. 可能會試多次IUI先.


伯爵府

積分: 15695


10#
發表於 11-10-12 11:56 |只看該作者
本帖最後由 Mochamiu 於 11-10-12 11:57 編輯

回覆 milysin001 的帖子

但你做左3次iui, 都大半次ivf啦


別墅

積分: 741


11#
發表於 11-10-12 14:50 |只看該作者
係啦, 不過之前唔係佢做, 我又覺得之前個醫生唔夠細心. DR CHAN都知我之前做左2次, 都係先食藥, 後打針, 佢就同我講佢唔PERFER食藥, 亦話我可以係佢度試3次IUI, 所以先15,16. 我都知其實應該做IVF嘅......


大宅

積分: 1837


12#
發表於 11-10-12 15:20 |只看該作者

回覆:milysin001 的帖子

如果妳不是高齡,妳可以係佢度先試一次IUI, 唔得先再IVF。話晒ivf貴好多!




別墅

積分: 741


13#
發表於 11-10-13 10:08 |只看該作者
eggshell

我剛今年35了, 唉


大宅

積分: 3879


14#
發表於 11-10-13 11:45 |只看該作者
回覆 milysin001 的帖子

我想問一下呢,睇第一次不育醫生到要安排做IUI要幾耐嫁?價錢大約幾多到呀?我都約左睇不育醫生,我好心急快D做,唔想拖呀~


別墅

積分: 741


15#
發表於 11-10-13 11:48 |只看該作者
假設你決定做IUI, 如果你咁好彩, DAY1或2見不育醫生, 可以即刻開始IUI療程. 如不, 就見完第一次, 等下次DAY1打返去約見開始IUI.


別墅

積分: 741


16#
發表於 11-10-13 11:50 |只看該作者
價錢要睇你用幾多針藥. 我就8千多至1萬左右啦.


男爵府

積分: 7891

畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 11-10-13 12:34 |只看該作者
我今年3月陳醫生幫我做ivf, 雪左胎, 冇放胎用左約5萭7(我扁重, 要用較大劑量藥) 4月放雪同胎用左1萬幾.(用荷爾蒙替代) 6月再放雪胎用左接近2萬(用左排卵針) bingo左. 我仲有3粒雪胎, 有幸的話, 可能會追多一個.

ivf未必一take過得, 如果有雪胎, 之後仲有機會繼續放胎. 你要有心理準備money drain得好勁下.

點評

milysin001  多謝你嘅資料呀!  發表於 11-10-14 12:59
囡囡於2月14日(36周2日)出世, 重2.96公斤


男爵府

積分: 5372


18#
發表於 11-10-13 12:55 |只看該作者

回覆:請問有無人找過陳志慧醫生做IVF? 過程如何?收費如何?

可否比陳醫生電話?醫生建議做ivf,想找陳醫生。謝謝



點評

Sonatina  21173033  發表於 11-10-13 13:20

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo