想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6718


1#
發表於 11-10-22 23:02 |只看該作者
3月時小x左, 7月開始再試, cycle 約28日好準, 但試左幾個月都失敗. 今個月開始用紅d, d15先收到賣家既貨,即日試冇線, 今日都冇, 係唔係代表已經排左卵??


大宅

積分: 1551


2#
發表於 11-10-22 23:14 |只看該作者
未必㗎 要睇返你cycle how many days~
說明書有講


大宅

積分: 4614


3#
發表於 11-10-22 23:14 |只看該作者
如果你係 28日 應該係 day 14排 ,今晚補飛博一博啦 .有無量體溫 ?


男爵府

積分: 6718


4#
發表於 11-10-23 21:12 |只看該作者
我無量體溫, 尋晚已經再補飛..
正常我cycle 28, 應該d14左右排, 但d15到d16紅d都冇反應, 我懷疑已經排左, 各位你地過左預計排卵期之後還會繼續用紅d嗎??需要每日驗直到m到嗎?


男爵府

積分: 6137


5#
發表於 11-10-23 21:31 |只看該作者
我會check 到見到ms m

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo