想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


別墅

積分: 919


1#
發表於 11-10-14 17:02 |只看該作者
好想有B,上個月用驗孕棒check到有淺紅色綫2次,明明中咗,去到醫生度check,佢話唔見有,抽血驗HCG,結果係,HCG高約20-30,但好早期已經流咗!唉!想有又無,乜咁難




大宅

積分: 2303


2#
發表於 11-10-14 17:28 |只看該作者
我是過來人,也經歷過就算個天俾左你都要拿走,當時真係傷心到不得了,積極d諗再努力過,BB一定會返哩ga!大家一齊加油!


男爵府

積分: 6195


3#
發表於 11-10-14 17:54 |只看該作者

引用:好想有B,上個月用驗孕棒check到有淺紅色綫

原帖由 wingyin 於 11-10-14 發表
好想有B,上個月用驗孕棒check到有淺紅色綫2次,明明中咗,去到醫生度check,佢話唔見有,抽血驗HCG,結果 ...
請問你第幾日check有綫的?有冇流血之類架?




別墅

積分: 919


4#
發表於 11-10-14 18:20 |只看該作者
本來26/9 m到,但未有m,就 check 到有淺紅色綫,連續 2 day都有,28/9抽血驗HCG,30/9勁肚痛 then 大出血!


男爵府

積分: 6195


5#
發表於 11-10-14 19:21 |只看該作者

回覆:晴天霹靂!

因為我今個月早咗三日,血好多同稀!我覚得同平時嗰D唔同




大宅

積分: 4801


6#
發表於 11-10-14 20:33 |只看該作者
回覆 wingyin 的帖子

不要太傷心,養好身子再來過,自己都面對緊很多的困難,但始終都要向前行,keep it up!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo