烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2152

畀面勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-10-15 00:47 |只看該作者

myphoto.jpg



[url]大家有時間可以去我的blog分享一下...謝謝http://blog.yahoo.com/_J6AXZL4GBA2PKIQU7WBTDOYFFY/articles/page/1


大宅

積分: 4174

畀面勳章


2#
發表於 11-10-15 09:54 |只看該作者
見到你個飽我即刻諗起同咖哩一齊食, 好味!

點評

yee2008  me2  發表於 11-10-15 10:07


大宅

積分: 4119

虎到金來勳章


3#
發表於 11-10-15 10:28 |只看該作者
圓形的 - 是否有特別菜式做呀?


水晶宮

積分: 50566


4#
發表於 11-10-15 10:51 |只看該作者
mrsanthony 發表於 11-10-15 10:28
圓形的 - 是否有特別菜式做呀?
佢部機係圓形架... delonghi 整架...

可以整湯兜喎.....


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


5#
發表於 11-10-15 11:56 |只看該作者

引用:+ +

原帖由 MaggieChiu727 於 11-10-15 發表
正喎!真係可以整咖喱蟹包呀



        


男爵府

積分: 6115


6#
發表於 11-10-15 13:16 |只看該作者

回覆:tammy2008 的帖子

是否新果部(焗爐+ 麵包機)呢?




大宅

積分: 2177


7#
發表於 11-10-15 15:50 |只看該作者
好唔好用呀?


大宅

積分: 4119

虎到金來勳章


8#
發表於 11-10-15 17:43 |只看該作者
tammy2008 發表於 11-10-15 10:51
佢部機係圓形架... delonghi 整架...

可以整湯兜喎.....

刷牙都要讚你見識廣博! :lol


大宅

積分: 2152

畀面勳章 大廚勳章


9#
發表於 11-10-15 19:57 |只看該作者
回覆 So肥 的帖子

係呀!好正
[url]大家有時間可以去我的blog分享一下...謝謝http://blog.yahoo.com/_J6AXZL4GBA2PKIQU7WBTDOYFFY/articles/page/1


大宅

積分: 2152

畀面勳章 大廚勳章


10#
發表於 11-10-15 19:57 |只看該作者
回覆 michellerichie 的帖子


[url]大家有時間可以去我的blog分享一下...謝謝http://blog.yahoo.com/_J6AXZL4GBA2PKIQU7WBTDOYFFY/articles/page/1


大宅

積分: 2152

畀面勳章 大廚勳章


11#
發表於 11-10-15 20:00 |只看該作者
回覆 aykp 的帖子


[url]大家有時間可以去我的blog分享一下...謝謝http://blog.yahoo.com/_J6AXZL4GBA2PKIQU7WBTDOYFFY/articles/page/1


大宅

積分: 2152

畀面勳章 大廚勳章


12#
發表於 11-10-15 20:01 |只看該作者
回覆 tobbywong 的帖子

是的
[url]大家有時間可以去我的blog分享一下...謝謝http://blog.yahoo.com/_J6AXZL4GBA2PKIQU7WBTDOYFFY/articles/page/1

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo