想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3812


1#
發表於 11-10-9 13:01 |只看該作者
放胎後第9日有兩點啡紅色, 個肚又陰陰痛咁我以為失敗咗...但係又無見紅, 只係跟住嗰兩日都抺到D淺啡色或粉紅色的分泌, 而且係有少少渣咁架~ 有無人好似我咁架? 同埋有著床血係咪等於成功咗架喇? 請指教


翡翠宮

積分: 87425


2#
發表於 11-10-9 13:06 |只看該作者
你個D唔一定係著床血黎架喎!!!

因為我見你話有D分泌係淺啡色,仲有少少渣,正常的分泌一定唔會有渣,我上網睇有渣可能係有念珠菌OR發炎~~~

事關我都係咁,琴日都有少少啡色分泌,同埋有D豆腐渣分泌,於是我上網CHECK,所以我唔會諗自己仲有無機,我反而擔心自己有事多D~~~


大宅

積分: 3812


3#
發表於 11-10-9 13:33 |只看該作者

回覆:小manman 的帖子

但係我打電話返醫院問過,姑娘話放胎頭三個月都會有呢啲分泌,只要無痕無嗅味就正常喎!




大宅

積分: 3812


4#
發表於 11-10-10 11:48 |只看該作者
有無人好似我咁呀

有渣的分泌呢兩日又無咗喇!!! 今日係放咗胎第14日喇...星期四返去QM 覆診, 心情好緊張呀


大宅

積分: 3942


5#
發表於 11-10-10 11:52 |只看該作者

引用:有無人好似我咁呀有渣的分泌呢兩日又無咗喇

原帖由 babybabyEE 於 11-10-10 發表
有無人好似我咁呀

有渣的分泌呢兩日又無咗喇!!! 今日係放咗胎第14日喇...星期四返去QM 覆診, 心 ...
你自己有無偷驗呀!




大宅

積分: 3812


6#
發表於 11-10-10 12:16 |只看該作者
babybabyEE 發表於 11-10-10 11:48
有無人好似我咁呀

有渣的分泌呢兩日又無咗喇!!! 今日係放咗胎第14日喇...星期四返去QM 覆診, 心 ...
無呀...因為姑娘話早驗未必準呀!!! 同埋驗到有又係要返QM覆再約照閃閃, 如驗到無又可能未必係真驚影響到心情


大宅

積分: 4497


7#
發表於 11-10-10 12:21 |只看該作者
回覆 babybabyEE 的帖子

雖然我試緊自然成孕, 但都有試過好似你咁樣流啡, 不過如果量唔多同埋冇血紅色o既分泌流出, 都唔使太過擔心, 你留意多幾日睇下有冇少到先啦.... 正常情況如果越流越多, or 有痛, 就要快d睇醫生喇~

放鬆點, 唔好太擔心~~ 希望你早日bingo!! =)


點評

babybabyEE  THANKS ^^  發表於 11-10-10 12:49


大宅

積分: 3942


8#
發表於 11-10-10 12:27 |只看該作者

引用:Quote:babybabyEE+發表於+11-10-10+11:48+

原帖由 babybabyEE 於 11-10-10 發表
無呀...因為姑娘話早驗未必準呀!!! 同埋驗到有又係要返QM覆再約照閃閃, 如驗到無又可能未必係真驚影響到心 ...
我25號放胎,10月3日偷驗有淺線,之後兩日用綠d驗就無,10月5日再驗過有淺線深多啲,再用綠d有好淺好淺嘅線,所以即刻買咗兩支Clearblue嚟驗,一支有兩條線、一支有pregnant1-2,跟住之後我日日都用綠d黎驗,一曰比一日深,我明天見醫生先肯定!我無流過血,凈係10月6曰流過少少啡,7號就流多啲啡,跟住就無喇!祝早孕!




大宅

積分: 3812


9#
發表於 11-10-10 12:30 |只看該作者
bbnboot 發表於 11-10-10 12:21
回覆 babybabyEE 的帖子

雖然我試緊自然成孕, 但都有試過好似你咁樣流啡, 不過如果量唔多同埋冇血紅色o既 ...
THANKS

不過我只係有一日流啡, 仲要得兩滴, 所以唔知嗰D係咪叫著床血而分泌呢就係見啡後連續兩日間中抺到有...呢兩日又無喇


大宅

積分: 3812


10#
發表於 11-10-10 12:33 |只看該作者
海南雞飯 發表於 11-10-10 12:27
我25號放胎,10月3日偷驗有淺線,之後兩日用綠d驗就無,10月5日再驗過有淺線深多啲,再用綠d有好淺好淺嘅線 ...
我都無血架...係得少少啡囉!! 比妳攪到我心郁郁想買支嘢驗吓添

我都恭喜定妳先


大宅

積分: 3942


11#
發表於 11-10-10 12:33 |只看該作者

引用:Quote:bbnboot+發表於+11-10-10+12:21+回覆

原帖由 babybabyEE 於 11-10-10 發表
THANKS

不過我只係有一日流啡, 仲要得兩滴, 所以唔知嗰D係咪叫著床血而分泌呢就係見啡 ...
放鬆心情!笑多啲!



點評

babybabyEE  知道  發表於 11-10-10 12:49


大宅

積分: 3812


12#
發表於 11-10-10 12:34 |只看該作者
海南雞飯 發表於 11-10-10 12:27
我25號放胎,10月3日偷驗有淺線,之後兩日用綠d驗就無,10月5日再驗過有淺線深多啲,再用綠d有好淺好淺嘅線 ...
係呢...妳係放新鮮定雪胎呀? 我係QM 做架, 妳呢?


大宅

積分: 4497


13#
發表於 11-10-10 12:35 |只看該作者
回覆 babybabyEE 的帖子

咁就好喇, 相信你都唔使太過擔心.....
雖然我唔知哩d係咪著床血, 不過一兩滴又真係有d似~~

如果心急o既, 你真係可以試下偷驗呢....
check倒就可以即刻講俾你醫生知ma~
我覺得你可以試下用clearblue digital check, 佢幾準ga! =)


大宅

積分: 3942


14#
發表於 11-10-10 12:43 |只看該作者

引用:Quote:海南雞飯+發表於+11-10-10+12:27+我2

原帖由 babybabyEE 於 11-10-10 發表
我都無血架...係得少少啡囉!! 比妳攪到我心郁郁想買支嘢驗吓添

我都恭喜定妳先
其實我c6唔比我驗,不過我唔驗唔舒服,唔驗反而驚影響心情,起碼有心理準備!




別墅

積分: 547


15#
發表於 11-10-10 12:45 |只看該作者
我都係偷驗架, 想自己有定個心理準備呀嗎!
由放胎後10日開始用綠D驗, 初初有條好暗嘅線, 等到驗血前一日就用clearblue, 真係Bingo咗 !

祝早孕 !

點評

babybabyEE  THANKS ^^  發表於 11-10-10 12:49


大宅

積分: 3942


16#
發表於 11-10-10 12:48 |只看該作者

引用:Quote:海南雞飯+發表於+11-10-10+12:27+我2

原帖由 babybabyEE 於 11-10-10 發表
係呢...妳係放新鮮定雪胎呀? 我係QM 做架, 妳呢?
我係瑪麗,我23號抽蛋25號放胎,唔知呢啲新唔新鮮呀!




大宅

積分: 3942


17#
發表於 11-10-10 12:49 |只看該作者

引用:我都係偷驗架,+想自己有定個心理準備呀嗎!

原帖由 貓女王 於 11-10-10 發表
我都係偷驗架, 想自己有定個心理準備呀嗎!
由放胎後10日開始用綠D驗, 初初有條好暗嘅線, 等到驗血前一日就 ...





別墅

積分: 884

瞓得好勳章


18#
發表於 11-10-10 13:38 |只看該作者
咁請問放胎後有無特別要瞓床休息呢?瞓床唔知會唔會增加著床機會呢?


大宅

積分: 3812


19#
發表於 11-10-10 14:28 |只看該作者
海南雞飯 發表於 11-10-10 12:48
我係瑪麗,我23號抽蛋25號放胎,唔知呢啲新唔新鮮呀!
係呀...我7月嗰時又係抽完蛋之後隔日放, 但係失敗咗...但我有4個雪胎, 所以我9月再放雪胎囉!!! 妳有無雪胎呀?


大宅

積分: 3812


20#
發表於 11-10-10 14:31 |只看該作者
bcomeonbaby123 發表於 11-10-10 13:38
咁請問放胎後有無特別要瞓床休息呢?瞓床唔知會唔會增加著床機會呢?
我又無特別瞓床喎...係放完嗰日瞓咗幾個鐘先走!!! 頭兩日我真係無咩點行...但跟住我都有行落街食吓嘢, 但行買D, 同埋唔好拎重嘢囉!!! 散步有助血液循環對著床係好架

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo