想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10561


1#
發表於 11-10-14 06:50 |只看該作者
今個cycle我決定咩都唔check, 隨緣啦



堅持到底, 就是勝利!


別墅

積分: 657


2#
發表於 11-10-14 09:13 |只看該作者
我試左7個cycle都未得,今日本來day25慘變day1
我都想咩都唔諗唔check, 但我驚我心思思又走去check , 唉!點解想生bb要咁辛苦!


大宅

積分: 4691


3#
發表於 11-10-14 09:21 |只看該作者
係lu....實會心思思去check............


複式洋房

積分: 226


4#
發表於 11-10-14 09:31 |只看該作者
我都想乜都唔check~
但真係好難忍到手~
一check到有少少異樣就諗餐死....
真辛苦....

我地要努力忍手呀~~~~~~~~~


大宅

積分: 2553

畀面勳章


5#
發表於 11-10-14 09:33 |只看該作者
加油啊~~ 祝你成功


大宅

積分: 4691


6#
發表於 11-10-14 09:38 |只看該作者
其實話唔check啫..但個心都係成日諗住....好慘


子爵府

積分: 10561


7#
發表於 11-10-14 09:46 |只看該作者

今個cycle我決定咩都唔check

我又唔會心思思既, 因為我覺得check左仲衰…
所以決定把心一橫, 咩都唔理仲好



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 4691


8#
發表於 11-10-14 09:48 |只看該作者
wastewater 發表於 11-10-14 09:46
我又唔會心思思既, 因為我覺得check左仲衰…
所以決定把心一橫, 咩都唔理仲好



...


大宅

積分: 2189


9#
發表於 11-10-14 10:30 |只看該作者

回覆:今個cycle我決定咩都唔check

我今個都唔check 體溫了,淨係差不多排卵嗰幾日用cb 睇幾時哈哈笑算了,我都覺得無量體溫,個心會平靜點無諗咁多。




大宅

積分: 3702

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-10-14 10:33 |只看該作者
放鬆吓...等待啦^^


男爵府

積分: 5346


11#
發表於 11-10-14 11:49 |只看該作者
只係開工, 什麼都唔好check, 小心飲食就得啦.
仲要開開心心先得.


男爵府

積分: 7674


12#
發表於 11-10-14 12:54 |只看該作者
good luck


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-10-14 14:48 |只看該作者
我都決定今個cycle放過自己!!!!!!
為左等bingo, 煲好多野, 又唔敢做好多野, 唔敢食好多野, 仲要俾乜菌物菌欺負..........
同好多人一樣晚晚有用暖水袋, 點知弄巧成拙, 令下腹太熱, 容易茲生念珠菌..........


我決定今個cycle開始做運動, 本來就想減肥, 諗住生埋先減, 而家唔理, 就算dodo完都照做運動........

做人要正面d, 與其浪費金錢睇中醫, 食補品, 倒不如打好身體, 咁就唔再俾乜菌物菌蝦之餘, 就算食咩都無咁多禁忌!!!!!!!

就算唔生, 我都有賺!!!!人更年輕, 身體好, 身材fit!!!!!!!

yeah!!!!!!!!!!!


大宅

積分: 2142


14#
發表於 11-10-14 16:07 |只看該作者
rosaki 發表於 11-10-14 14:48
我都決定今個cycle放過自己!!!!!!
為左等bingo, 煲好多野, 又唔敢做好多野, 唔敢食好多野, 仲要俾乜菌物菌 ...

好同意。
原來用暖水袋會有咁嘅情況?多謝你嘅分享。
我平時M痛都會用,不過都係一兩日。
大家真係唔好上嚟聽完就自己返去亂試。
尤其係食物/藥丸,個個體質都唔同。
好似我係寒底,當然唔可以食寒涼嘢。
但我老公係熱底喎,佢食得嘅我唔食得,我食得嘅佢又唔食得喎。



複式洋房

積分: 222


15#
發表於 11-10-14 23:51 |只看該作者
我都唔 check 架。

今晚老公同我講想"請假",唔 check 都咁,如果 check 住佢會覺得 dodo 只是為生仔而唔係維持兩性關係。


伯爵府

積分: 19678


16#
發表於 11-10-15 12:29 |只看該作者
其實都係架, 當年有佐亞仔時自己未知, 又做運動又出去做正骨復位又針灸, 仲要打風時迫地鐵比人撞, 都無諗果月會有就偏偏有佐。但講就容易做就難, 其實完全放鬆心情又真係好難既


大宅

積分: 1058


17#
發表於 11-10-15 18:05 |只看該作者
要放鬆心情乜都唔CHECK 都真係易講難做。
尤其每個CYCLE 都差唔多50﹣60日。。。唉。。。
有時CYCLE 太長, 都想佢快啲黎M ,唔好  積  住係到
沛淳。。。。媽媽真係好鍾意你架     


大宅

積分: 1088


18#
發表於 11-10-16 00:34 |只看該作者
我試左6個cycle都未中! 我今個都唔check 體溫了,淨係差不多排卵嗰幾日用cb 睇幾時哈哈笑。之前每朝掛住量體溫,可能太緊張訓得唔好! 希望今個 cycle 可以輕鬆d啦!


男爵府

積分: 7798


19#
發表於 11-10-16 10:45 |只看該作者

回覆:今個cycle我決定咩都唔check

我反而諗住剩係量體溫就算,因用哈哈笑好side




大宅

積分: 3884


20#
發表於 11-10-16 17:51 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

只係開工, 什麼都唔好check, 小心飲食就得啦.
仲要開開心心先得.

me too~~~~
[img align=left]http://sc.groups.msn.com/tn/5B/E1/cinnamoroll/2/22.jpg[/img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo