想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


1#
發表於 11-10-17 23:30 |只看該作者
本帖最後由 yubiwa310 於 11-10-27 13:19 編輯

del
大家好,我是子悠~~


男爵府

積分: 7674


2#
發表於 11-10-17 23:36 |只看該作者
I dont think so...


大宅

積分: 2447


3#
發表於 11-10-18 00:04 |只看該作者

引用:可以比意見+?+謝謝!打算黎緊做iui+,+如果同

原帖由 yubiwa310 於 11-10-17 發表
可以比意見 ? 謝謝!

打算黎緊做iui , 如果同醫生講只做打針菊旦 同打破卵針 個 part , 唔做放精個part 有 ...
放埋精精游少好多哦!成功率又會大好多,點解唔放呢?




男爵府

積分: 7601


4#
發表於 11-10-18 08:14 |只看該作者

回覆:yubiwa310 的帖子

樓主係咪怕痛?我都有打算iui,請問詳情係點?收費係點?有不良副作用嗎?





大宅

積分: 1720


5#
發表於 11-10-18 11:27 |只看該作者
回覆 yubiwa310 的帖子

樓主我都想知道你係邊度做呀!?同埋幾錢!?我同C6都傾過如果今個月再唔得就會去試下其他方法!!!


男爵府

積分: 7601


6#
發表於 11-10-18 12:08 |只看該作者

回覆:ml321 的帖子

Ml321,你幾多age,同埋try左多少cycle ar?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo